Opis stanowiska pracy
Dołącz do Nas i obejmij stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: centrum Krosna – nowoczesne biuro.
PREZENTACJA FIRMY:
NCC Polska to dynamiczna Firma, której głównym źródłem działalności jest sprzedaż kompleksowych usług internetowych dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Sukces NCC Polska Sp. z o.o. to zasługa 100 pełnych entuzjazmu pracowników o różnych specjalizacjach. Jesteśmy zgranym zespołem, dbającym o partnerskie relacje i przyjazną atmosferę, które są kluczowymi wartościami naszej firmy.
TWOJA ROLA:
- budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozytywnego wizerunku firmy,
- realizacja planów sprzedażowych,
- przedłużanie umów z klientami posiadającymi daną usługę.
TWÓJ ZESPÓŁ:
Na początek zostaniesz przeszkolony/a przez Zespół Specjalistów z zakresu sprzedaży oraz produktu. Będziesz pracował/a w grupie doświadczonych konsultantów, a przez cały okres pracy w naszej firmie, będziesz wspierany/a przez odpowiednie jednostki.
NASZA OFERTA:
- rozwój – system szkoleń, za które płacimy,
- liczne konkursy oraz programy premiowe, z których każdy może skorzystać,
- możliwość awansu w strukturach firmy,
- elastyczny grafik pracy – praca 5 dni w tygodniu - weekendy masz dla siebie,
- atrakcyjny system wynagrodzeń – oprócz gwarantowanej podstawy przyznajemy wysokie premie,
- zapewniamy komfortowe warunki pracy, a przede wszystkim niepowtarzalną atmosferę.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym i uprzejmie informujemy, iż zapoznamy się z każdym zgłoszeniem.
Wymagania
- sprawna obsługa komputera (MS Office, Internet),
- komunikatywność oraz swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
- otwartość na poznawanie nowych rzeczy,
- doświadczenie będzie Twoim dużym atutem (możliwość skorzystania z programu 500+ za doświadczenie w pracy w call center - szczegóły poznasz podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
Prezentacja firmy
Pracujemy dla firmy nazwa.pl - największej polskiej firmy hostingowej i ...
Pracujemy dla firmy nazwa.pl - największej polskiej firmy hostingowej i jednej z największych polskich firm branży IT.
W NCC Polska zajmujemy się sprzedażą usług internetowych, opartych na nowoczesnych technologiach, bez których trudno sobie wyobrazić prowadzenie jakiegokolwiek biznesu.
Z każdym miesiącem naszej działalności zbliżamy się do osiągnięcia głównego celu – stworzenia przyjaznego miejsca pracy, w którym każdy z nas rozwija swoje umiejętności, spełnia własne aspiracje i czuje się usatysfakcjonowany.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/12/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 2 100PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- wysokie premie uzależnione od wyników w pracy
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing