Poszukujemy studenta/studentkę do Biura Obsługi Klienta w naszym biurze w Krakowie
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna obsługa zgłoszeń od klientów firmy, informowanie o bieżącym statusie rozwiązywanego problemu, rejestracja zgłoszeń w systemie, rozwiązywanie zgłoszonych problemów, udzielanie informacji zwrotnych Klientom, pomoc przy projektach wewnętrznych
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: dyspozycyjności (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17), komunikatywności, odpowiedzialności, skrupulatności, zaangażowania w wykonywaną pracę oraz znajomości pakietu MS Office
PRACODAWCA OFERUJE: możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV.
Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji, funkcjonujemy na rynku od ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.