#

Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim

Miejsce pracy: Katowice

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Co możemy Ci zaoferować? ​
  • Korzystne warunki zatrudnienia (5700-6300 zł brutto miesięcznie podstawy) wzbogacone o premie, bonus roczny i dodatki za pracę w godzinach nocnych oraz w weekendy ​
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z czołową, amerykańską firmą na rynku nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych 
  • Atrakcyjna lokalizacja biura: centrum Katowic
  • Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego nauczysz się pod okiem trenera i buddiego podczas wdrożenia​
  • Rozbudowany pakiet benefitów: karty lunchowe o wartości 360 zł/mc, prywatna opieka medyczna w Medicover, parking dla pracowników, dodatki wakacyjne, karta Multisport lub Sodexo Flexi Pass, ubezpieczenie grupowe oraz wiele innych 
  • Szansę na wykorzystywanie języka angielskiego na co dzień i rozwój kompetencji językowych dzięki pracy z rozwiązaniami dla rynku amerykańskiego ​
  • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku ​

Jaki będzie zakres Twoich obowiązków?
  • Techniczne wsparcie amerykańskich klientów z zakresu usług firmy (branża telekomunikacyjna/IT) ​
  • Obsługa infolinii przychodzącej w języku angielskim, obsługa klienta indywidualnego, odpowiadanie na wszelkie pytania dzwoniących klientów ​
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z amerykańskimi klientami  ​

Jakie są nasze oczekiwania? ​
  • Bardzo dobra komunikacja w języku angielskim (min. B2/C1) - warunek konieczny ​
  • Dyspozycyjność i gotowość do podjęcia pracy w godzinach popołudniowych/ nocnych: 5 dni w tygodniu w przedziale między 11:00 a 6:00, poniedziałek-sobota (system zmianowy) ​
  • Gotowość do pracy stacjonarnej z nowoczesnego biura w centrum Katowic ​
  • Dyspozycyjność do rozpoczęcia pracy od stycznia 2024
  • Kompetencje w zakresie budowania relacji i komunikatywność ​
  • Dobra organizacja pracy oraz dbałość o szczegóły ​
  • Zaletą będzie zainteresowanie lub podstawowa wiedza na temat technologii informatycznych i telekomunikacyjnych ​

Prosimy o załączenie CV podczas aplikacji. 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi