Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Katowice, Gliwice, Dąbrowa Górnicza, TychyCo możemy Ci zaoferować?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z renomowaną firmą zajmującą się nowymi technologiami informatycznymi
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia wzbogacone o premie kwartalne, bonus roczny i dodatki za pracę w godzinach nocnych i w weekendy (średnie wynagrodzenie po okresie szkoleniowym to około 5800 zł brutto/mc)
- W pełni płatne, 3-mięsięczne szkolenie wdrożeniowe przygotowujące do pracy - nie wymagamy doświadczenia
- Możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin, 3/4 etatu lub 1/2 etatu
- Możliwości rozwoju zawodowego, a także kompetencji językowych dzięki pracy z rozwiązaniami dla rynku amerykańskiego
- Rozbudowany pakiet benefitów: karty lunchowe o wartości 190 zł/mc, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz wiele innych
- Zdalny i sprawny proces rekrutacji z możliwością rozpoczęcia pracy w kwietniu lub w kolejnych miesiącach
- Pracę w międzynarodowym środowisku
Jakie są wymagania?
- Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację (min. B2) - warunek konieczny
- Dyspozycyjność i gotowość do podjęcia pracy w godzinach popołudniowych/ nocnych (5 dni w tygodniu w przedziale między 13:00 a 5:00, poniedziałek-niedziela np. w godzinach 13-22, 14-23, 15-24, 16-1, 17-2, 18-3, 19-4, 20-5)
- Dobra organizacja pracy oraz dbałość o szczegóły
- Zainteresowanie lub podstawowa wiedza na temat technologii informatycznych będzie dodatkowym atutem
Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku?
- Codzienne wsparcie klientów anglojęzycznych oraz odpowiadanie na wszelkie zapytania związane z usługami firmy (branża telekomunikacyjna/IT)
- Obsługa infolinii przychodzącej w języku angielskim
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z amerykańskimi klientami
Miejsce pracy: Katowice
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.