Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/03/2019.

Konsultant ds. obsługi klienta - RATAJE - PREMIE

Poznań, wielkopolskie

LeasingTeam Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref.: 0022595
Rodzaj pracy: Umowa cywilnoprawna

Zakres obowiązków:

Naszym pracownikom oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres min. 3 miesięcy, bądź dłuższy okres
  • Możliwość otrzymania etatu
  • Szansę zdobycia ciekawego doświadczenia i rozwoju,długotrwałą współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Udział w profesjonalnym szkoleniu (w pełni płatnym)
  • System PREMIOWY
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole nastawionym na wzajemną pomoc
  • PAKIET BENEFITÓW m.in Multisport
  • Pracę w systemie zmianowym (6-14; 14-22)
  • Pracę w co najmniej jedną sobotę w miesiącu (8-1

Oczekiwania:

Od naszych pracowników oczekujemy:
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Dobra dykcja oraz pozytywne nastawienie
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office
  • Cierpliwość

Oferta:

Twoje zadania:

Obsługiwanie połączeń przychodzących
od Klientów indywidualnych i biznesowych drogą telefoniczną oraz mailową. Rejestrowanie zgłoszeń klientów w systemie, realizowanie działań związanych z zawieraniem umów z klientami. Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów


Możliwość pracy ze znajomymi, aplikujcie razem!


Prezentacja firmy

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z... polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Call Center / Telemarketing
do góry