Poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące podanego stanowiska:
Miejsce pracy : Poznań
Okres zatrudnienia : praca na stałe
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, z możliwością przedłużenia zgodnie ze ścieżką kariery na umowę o pracę
Wymiar czasu pracy : 1/2 etatu lub pełen etat
Studenci – mile widziani
Twoje obowiązki:
• Odpowiadanie na pytania i wątpliwości klientów drogą e-mailową i telefoniczną.
• Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi klienta i ciągłe pogłębianie wiedzy na temat produktów oferowanych przez firmę
• Ogólne zadania administracyjne i biurowe (rozwiązywanie problemów)
Oferujemy:
• Stabilne warunki zatrudnienia
• Pracę w młodej i dynamicznie rozwijającej się firmie.
• Siedzibę firmy i tym samym pracę w samym centrum Poznania.
• Pracę zmianową od poniedziałku do soboty (możliwe elastyczne godziny pracy).
• Możliwość szybkiego rozwoju.
• Prywatną opiekę medyczną oraz lekcje języka angielskiego
Jeżeli:
• Lubisz kontakt z klientem a praca z ludźmi to Twój żywioł.
• Jesteś opanowana/y i życzliwa/y w kontaktach z klientami.
• Potrafisz jasno wytłumaczyć nawet najbardziej zawiłe problemy.
• Bardzo dobrze obsługujesz komputer i sprawnie poruszasz się po Internecie.
• Jesteś osobą komunikatywną i kreatywną.
• Posiadasz doświadczenie w obszarze obsługi klienta - dodatkowy atut.
• Masz umiejętność poprawnego wysławiania się oraz dobrą dykcję do prowadzenia rozmów telefonicznych
• Znasz zasady ortografii i gramatyki języka polskiego
• Dobrze obsługujesz komputer
• Szybko przyswajasz wiedzę
Szukamy właśnie Ciebie!
Nie zastanawiaj się jeśli dodatkowo
• znasz język angielski
• masz umiejętności techniczne lub chęć ich nauczenia się
Zapraszamy do zespołu i czekamy na Twoje zgłoszenie!
Krajowy Integrator Płatności S.A. jako krajowa instytucja płatnicza jest... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.