Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/05/2021.

Konsultant ds. obsługi kandydata z językiem francuskim

Wrocław, dolnośląskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę lub zlecenie
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia - podstawa plus bonusy uzależnione od wyników
  • Pakiet świadczeń socjalnych
  • Możliwość pracy z biura w Opolu bądź zdalnej
  • Narzędzia potrzebne do pracy

Opis stanowiska:

  • Codzienny kontakt z kandydatami Adecco, telefoniczny oraz mailowy, w języku francuskim
  • Proponowanie ofert pracy
  • Umawianie kandydatów na rozmowy rekrutacyjne
  • Przeprowadzanie wstępnej weryfikacji aplikujących
  • Udzielanie informacji na temat prowadzonych procesów rekrutacyjnych
  • Wprowadzanie danych do systemu

Wymagania:

  • Znajomość j. francuskiego na poziomie min. B2
  • Chęć do pracy telefonicznej z kandydatami, otwartość oraz komunikatywność
  • Entuzjazm i zaangażowanie w powierzone zadania

Mile widziane:

  • Doświadczenie w rekrutacji, w sprzedaży, w call center
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z kandydatem
  • Znajomość języka angielskiego


Numer referencyjny: ACC/0421/FR

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry