Opis stanowiska pracy
- Bezpośrednie wsparcie telefoniczne dla użytkowników systemów IT,
- Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi klientów,
- Zdalny serwis systemów zainstalowanych u klienta,
- Udział w działaniach handlowych,
- Okresowe szkolenia użytkowników systemu.
Wymagania
- Doświadczenie we współpracy z klientami i pracy zespołowej,
- Znajomość podstawowych narzędzi bazodanowych, w szczególności języka SQL,
- Dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista,
- Umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań,
- Samodzielność, staranność i terminowość w realizacji zadań.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracach serwisowych systemów informatycznych,
- Znajomość branży medycznej lub farmaceutycznej.
Prezentacja firmy
W KAMSOFT tworzymy systemy informatyczne oraz oprogramowanie, z których ...
W KAMSOFT tworzymy systemy informatyczne oraz oprogramowanie, z których każdego dnia korzystają miliony użytkowników: od pacjentów, lekarzy i farmaceutów, aż po sieci szpitali i największe firmy farmaceutyczne. Jesteśmy także wiodącym dostawcą w dziedzinie e-zdrowia. Oferujemy rozwiązania chmurowe i stacjonarne, aplikacje mobilne, a także rozbudowane systemy dedykowane na szeroko pojęty rynek ochrony zdrowia.Ciągły rozwój jest jedną z głównych zasad na których opieramy naszą działalność. Dlatego poszukujemy ludzi otwartych, pomysłowych i ambitnych, którzy chcą podnosić swoje umiejętności i rozwijać się razem z nami. Od ponad 30 lat tworzymy rozwiązania IT, a naszą siłą jest zespół ponad 700 specjalistów. Jesteśmy stabilnym pracodawcą, który zapewnia pracę w przyjaznej atmosferze. Oferujemy także wiele możliwości rozwoju oraz aktywnie wspieramy pasje naszych pracowników.Pracując u nas, zyskujesz nie tylko stabilne zatrudnienie, przyjazną atmosferę, czy możliwość współpracy ze świetnymi specjalistami, ale także możesz skorzystać z całego katalogu różnych benefitów, aktywności i możliwości rozwojowych, które wspomagają obszary:- Zdrowie: prywatne ubezpieczenie medyczne, polisa lekowa, akcje prozdrowotne, prywatne ubezpieczenie na życie- Rozwój: możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych, zewnętrznych i konferencjach, certyfikacje- Rozrywka: imprezy integracyjne, narciarskie, kręgle, imprezy rodzinne: Mikołajki, Dni Dziecka, konkursy firmowe- Sport: karty MultiSport, imprezy biegowe, sekcje piłki nożnej i kolarstwa górskiego, dofinansowanie do sportu i rekreacji- Przyszłość: Pracowniczy Program EmerytalnyI inne: abonament telefoniczny i internetowy, Zakładowy Fundusz Socjalny, pełne wyposażenie stanowiska pracy, bezpłatny parking firmowy, wyjazdy zagraniczne, firmowa kuchnia.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/09/2022
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Czas trwania umowy
- 3 mce, docelowo na cz. nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 3
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Bazy danych, Praca IT - Konsulting, Praca Obsługa klienta