Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Konsultant ds. administracji
Miejsce pracy: RadomskoZadania:
• obsługa kadrowo-płacowa pracowników tymczasowych(umowy o pracę, rozliczanie czasu pracy, dokumentacja pracownicza)
• sporządzanie raportów i analiz na potrzeby klientów oraz spółki,
• utrzymywanie kontaktów z klientami firmy oraz dbanie o ich wysoki poziom satysfakcji,
• promowanie usługi pracy tymczasowej,
• obsługa kadrowo-płacowa pracowników tymczasowych(umowy o pracę, rozliczanie czasu pracy, dokumentacja pracownicza)
• sporządzanie raportów i analiz na potrzeby klientów oraz spółki,
• utrzymywanie kontaktów z klientami firmy oraz dbanie o ich wysoki poziom satysfakcji,
• promowanie usługi pracy tymczasowej,
Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowo-płacowych,
• zdolności organizacyjne, interpersonalne,
• mile widziane doświadczenie w agencji pracy tymczasowej,
• odpowiedzialność, konsekwencja w działaniu i osiąganiu celu,
• dobra znajomość języka angielskiego,
• bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office),
• prawo jazdy kat. B,
• wykształcenie wyższe,
• znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowo-płacowych,
• zdolności organizacyjne, interpersonalne,
• mile widziane doświadczenie w agencji pracy tymczasowej,
• odpowiedzialność, konsekwencja w działaniu i osiąganiu celu,
• dobra znajomość języka angielskiego,
• bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office),
• prawo jazdy kat. B,
Oferujemy:
• pracę w młodym zespole międzynarodowej korporacji,
• możliwości rozwoju zawodowego,
• udział w ciekawych projektach
• pracę w młodym zespole międzynarodowej korporacji,
• możliwości rozwoju zawodowego,
• udział w ciekawych projektach
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.