Konsultant Contact Center
Miejsce pracy: LublinManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
- Odbieranie połączeń przychodzących od klientów
 - Obsługa procesów sprzedażowych
 - Rozwiązywanie zgłaszanych problemów i udzielanie informacji
 - Dbanie o wysoki standard jakości obsługi klienta zgodnie z przyjętymi procedurami
 
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
 - Komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej
 - Podstawowa obsługa komputera i sprawne korzystanie z Internetu
 - Umiejętność pracy w zespole
 - Dyspozycyjność do pracy w wybranych godzinach (min. 80 h/miesiąc)
 - Pozytywne nastawienie i chęć rozwoju
 
- Elastyczny grafik – sam/a deklarujesz swoją dyspozycyjność w przedziałach:
 - pon.–pt. w godz. 8:00-21:00
 - sob. w godz. 9:00-18:00
 - niedziele handlowe
 - Gwarantowane min. 80 godzin pracy w miesiącu
 - Umowa-zlecenie
 - Zatrudnienie do grudnia z możliwością przedłużenia
 - Pełne szkolenie wdrożeniowe
 - Stałe wsparcie lidera i przyjazna atmosferę pracy
 - Pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
 
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
    Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.