Numer oferty: StPr/22/1931
• Realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów,
• Obsługa klientów zgodna z obowiązującymi standardami,
• Posprzedażowa obsługa klienta,
• Ewidencjonowanie i przetwarzanie kompletnej informacji w zakresie abonentów i sieci w regionie,
• Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
• Dbanie o wizerunek salonu.
Wykształcenie:
Miejsce pracy: Plac Kopernika 13, 45-040 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.