Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Jesteśmy pionierem i niekwestionowanym liderem wdrożeń Microsoft Dynamics NAV w Polsce. 100-osobowy zespół IT.integro tworzą ludzie o przeróżnych kompetencjach z zakresu programowania, business intelligence, zarządzania projektami, sprzedaży, szkoleń i wielu innych. Pracujemy z firmami z całego świata, realizując projekty wdrożeniowe od San Francisco po Singapur. Codziennie łączymy naszą wiedzę i doświadczenie z potrzebami i oczekiwaniami naszych klientów. Dołącz do nas.
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ?
Analizowaniem i realizacją zgłoszeń od klientów – użytkowników systemu Microsoft Dynamics NAV
Pomocą użytkownikom w ramach usługi hot-line
Pomocą użytkownikom w oparciu o zgłoszenia mailowe
Diagnozą i analizą zgłoszeń w kodzie (między innymi z użyciem debuggera)
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
Doświadczenia zawodowego w zespole wsparcia lub obsługi klienta (optymalnie w branży wdrożeń systemów ERP)
Dobrej, skutecznej i profesjonalnej komunikacji w mowie i w piśmie
Wiedzy z zakresu któregoś z procesów biznesowych: księgowości, produkcji, magazynu, logistyki, kadr i płac, funkcjonowania sieci dealerskich (motoryzacja) lub innych
Wiedzy z zakresu podstaw programowania (w celu przeprowadzenia diagnozy błędów czy wykonania prostych modyfikacji)
Samodzielności i dobrej organizacji pracy
Zdolności uczenia się i stosowania zdobytej wiedzy w praktyce
Umiejętności komunikowania się w języku angielskim
CO OFERUJEMY?
Ciekawą i pełną wyzwań pracę
Szkolenia, warsztaty i codzienną pracę z najlepszymi specjalistami w branży
Duże możliwości rozwoju, we współpracy z klientami krajowymi i zagranicznymi
Atrakcyjne warunki finansowe
Możliwość zdobycia unikalnych, pożądanych w branży kompetencji
Partnerskie relacje i po prostu dobrą atmosferę
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie poprzez serwis.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?