Numer oferty: StPr/25/1372
1.Utrzymywanie obiektów szpitala, jego otoczenia i infrastruktury technicznej w należytym stanie technicznym;
2.Kontrola i nadzór nad wywiązywaniem się przez dostawców usług świadczonych na rzecz szpitala z zadań określonych umowami;
3.Nadzór nad realizacją zaopatrzenia materiałowego i technicznego, wnioskowanie, organizowanie i prowadzenie napraw, remontów i inwestycji;
4.Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych w zakresie dostaw, usług i inwestycji dotyczących infrastruktury technicznej i sprzętu medycznego;
5.Nadzór nad przeprowadzaniem przez podległy personel techniczny bieżącej konserwacji i napraw sprzętu i urządzeń technicznych oraz aparatury medycznej, w ramach posiadanych uprawnień, a w przypadku ich braku, zapewnienie usług wyspecjalizowanych jednostek.
Godziny pracy: 07:25-15:00
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.