Numer oferty: StPr/22/0042
1. Gromadzenie dokumentacji do formalno-prawnego zarządzania nieruchomościami.
2. Nadzór i kontrola realizacji zadań podległych jednostek i pracowników.
3. Organizacja i koordynowanie pracy na wszystkich stanowiskach pracy w Dziale.
4. Przestrzeganie aktualizacji dokumentów wewnętrznych regulujących sposoby przeprowadzania przeglądów obiektów.
5. Sporządzanie harmonogramów kontroli obiektów budowlanych i instalacji wewnętrznych podlegających obowiązkowym badaniom i przeglądom.
6. Organizowanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
7. Kontrola realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych dotyczących obiektów i ich wyposażenia.
8. Uczestniczenie z ramienia Uniwersytetu Zielonogórskiego w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
9. Uczestniczenie z ramienia Uniwersytetu Zielonogórskiego w kontrolach Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
10. Uczestniczenie z ramienia Uniwersytetu Zielonogórskiego w ustaleniu granic i okazaniu granic nieruchomości po dokonanych podziałach.
11. Zabezpieczenie dokumentacji eksploatacyjnej urządzeń pozostających pod kontrolą kierowanej jednostki
i właściwe jej przechowywanie.
12. Współudział w opracowywaniu planów remontowo-inwestycyjnych.
13. Udział w odbiorach prac budowlanych i technicznych przeprowadzonych w obiektach Uczelni.
14. Koordynacja i realizacja wszystkich działań podległej jednostki zgodnie z treścią obowiązujących:
a) przepisów ustaw, rozporządzeń i innych obowiązujących dokumentów normatywnych i praktyk zawodowych z zakresu zarządzania nieruchomościami,
b) przepisów podatkowych (przede wszystkim podatku od nieruchomości),
c) Kodeksu Cywilnego,
d) przepisów i praktyk z zakresu Prawa Zamówień Publicznych,
e) przepisów i praktyk z zakresu ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce.
15. Odpowiedzialność za mienie Uczelni znajdujące się w zasobach podległej jednostki oraz poszczególnych pracowników.
16. Przygotowywanie, koordynowanie i realizacja procedur (w tym stosownych dokumentów) do konkursów ofert, przetargów, licytacji i innych postępowań na sprzedaż nieruchomości oraz najmu powierzchni i pomieszczeń.
17. Przygotowywanie, koordynowanie i realizacja procedur (w tym stosownych dokumentów) dla konkursów ofert, przetargów, licytacji w postępowaniach dla pozostałych zakresów działania podległej jednostki.
18. Koordynacja i kontrola prawidłowości i realizacji opłat z tytułu podatku od nieruchomości, użytkowania wieczystego, opłat za korzystanie ze środowiska oraz innych opłat wynikających
z zawartych umów w tym aktów notarialnych.
19. Współpraca z jednostkami Uczelni oraz organami zewnętrznymi.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV + list motywacyjny dopisek BZN:OU - KIEROWNIK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.