Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2019.

Kierownik Zespołu Multibiznesowego

Kluczbork, opolskie

PKO Bank Polski

Opis stanowiska pracy

Oddział 1 w Kluczborku

 


Nr ref.: LOD/MR/33/2018

  • wykształcenia wyższego
  • minimum 3-letniego doświadczenia w pracy w bankowości
  • preferowani kandydaci posiadający umiejętności i doświadczenia w zarządzaniu zespołami pracowniczymi, w tym organizacją pracy, motywowaniu, zarządzaniu sprzedażą, preferowani kandydaci z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem
  • doświadczenia w pracy na stanowisku doradcy lub kierownika z obszaru obsługi, klientów rynku hipotecznego lub klienta zamożnego
  • znajomości zagadnień merytorycznych związanych z organizacją i funkcjonowaniem oddziału
  • znajomości funkcjonowania procesów operacyjnych i sprzedażowych w sieci oddziałów
  • świadomości biznesowej i znajomości standardów jakości pracy oddziałów
  • znajomości technik sprzedaży produktów i usług bankowych
  • umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów i tworzenia z nimi właściwych relacji
  • zdolności interpersonalnych, odporności na stres, dyspozycyjności

  • planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań zespołu
  • realizacja wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców oraz monitorowanie wykonania planu
  • udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom i akceptowanie przygotowanych przez nich materiałów
  • pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami
  • budowanie trwałych relacji z klientami
  • dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę zgodnie ze standardami
  • inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych
  • zarządzanie ryzykami występującymi w zespole
  • realizacja kontroli funkcjonalnej wewnętrznej

Prezentacja firmy

Od 100 lat codziennie dostarczamy naszym klientom rozwiązania finansowe, koncentrując... się na ich potrzebach. Konsekwentnie zmieniamy się, inwestujemy
w rozwój i odpowiedzialnie wdrażamy nowoczesne technologie. Jesteśmy dumni z naszej historii i polskich korzeni. Chcemy nadal mieć pozytywny wpływ na ludzi, firmy, kulturę
i środowisko. Jako jeden z największych banków w Europie Środkowej i Wschodniej odpowiedzialnie dbamy o interesy akcjonariuszy, klientów, pracowników i społeczności lokalnych.

Stawiamy na różnorodność, dlatego zapraszamy do naszego zespołu osoby, które ukończyły różne kierunki studiów. Chcesz współtworzyć nowoczesny polski Bank otwarty na klientów - czekamy na Ciebie!

PKO Bank Polski jako stabilny pracodawca zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych. Z myślą o młodych i ambitnych ludziach stworzyliśmy ofertę płatnych staży i praktyk.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Bankowość , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry