Kierownik Zapewnienia Jakości
Gliwice Kierownik Zapewnienia Jakości
Gliwice
NR REF.: 1118001
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży Automotive, zlokalizowanej w Gliwicach, poszukujemy doświadczonych Kandydatów na stanowisko: Kierownik Zapewnienia Jakości (greenfield).
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć zarządzanie ZSJ oraz zapewnienie zgodności z normą IATF 16949 i specyficznymi wymaganiami Klienta. Do obowiązków Kierownika Zapewnienia Jakości będą również należeć ciągłe doskonalenie procesów oraz usług (zadowolenie klienta, zrównoważony rozwój, zapobieganie defektom i redukcja zmienności). Kierownik Jakości będzie również odpowiedzialny za takie obszary jak: audyty wewnętrzne, kontrola dokumentacji, kontrola zmian, kontrola niezgodności i działania korygujące, system zarządzania dostawcami, zadowolenie klienta.
Od idealnego Kandydata oczekujemy wykształcenia wyższego oraz min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku (w tym mocne doświadczenie w zarządzaniu zespołem). Ze względu na międzynarodowy charakter firmy od Kandydatów wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego. Dodatkowo Kandydat powinien posiadać znajomość wymagań normy ISO/TS 16949 oraz ISO 9001. Uprawnienia audytora wewnętrznego będą dodatkowym autem.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, premie i bogaty pakiet benefitów. Międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy gwarantuje szerokie pole rozwoju zawodowego.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku angielskim wraz z dokładnym opisem zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.
Gliwice
NR REF.: 1118001
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży Automotive, zlokalizowanej w Gliwicach, poszukujemy doświadczonych Kandydatów na stanowisko: Kierownik Zapewnienia Jakości (greenfield).
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć zarządzanie ZSJ oraz zapewnienie zgodności z normą IATF 16949 i specyficznymi wymaganiami Klienta. Do obowiązków Kierownika Zapewnienia Jakości będą również należeć ciągłe doskonalenie procesów oraz usług (zadowolenie klienta, zrównoważony rozwój, zapobieganie defektom i redukcja zmienności). Kierownik Jakości będzie również odpowiedzialny za takie obszary jak: audyty wewnętrzne, kontrola dokumentacji, kontrola zmian, kontrola niezgodności i działania korygujące, system zarządzania dostawcami, zadowolenie klienta.
Od idealnego Kandydata oczekujemy wykształcenia wyższego oraz min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku (w tym mocne doświadczenie w zarządzaniu zespołem). Ze względu na międzynarodowy charakter firmy od Kandydatów wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego. Dodatkowo Kandydat powinien posiadać znajomość wymagań normy ISO/TS 16949 oraz ISO 9001. Uprawnienia audytora wewnętrznego będą dodatkowym autem.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, premie i bogaty pakiet benefitów. Międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy gwarantuje szerokie pole rozwoju zawodowego.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku angielskim wraz z dokładnym opisem zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.