Numer oferty: StPr/25/9307
Kierowanie, organizowanie i nadzór nad pracą Pionu; proponowanie zadań do realizacji przez podległe Działy; nadzór nad podległymi Działami; opracowywanie planów działań, monitorowanie i sprawozdawczość z ich realizacji; nadzór nad opracowywaniem koncepcji, projektów oraz realizacją zagospodarowania przestrzeni publicznej, w tym projektów zieleni; nadzór nad przygotowaniem i przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na realizację projektów zagospodarowania przestrzeni publicznej, w tym projektów zieleni; nadzór nad prawidłową i terminową realizacją inwestycji w zakresie przestrzeni publicznej i zieleni; nadzór nad organizowaniem konkursów i zlecaniem opracowań na zagospodarowanie przestrzeni publicznej; nadzór nad uzgadnianiem i opiniowaniem projektów realizowanych w obrębie przestrzeni publicznej; nadzór nad opracowywaniem, monitorowaniem i aktualizacją zasad zagospodarowania przestrzeni publicznej, w tym małej architektury, nawierzchni, infrastruktury technicznej i zieleni; koordynowanie działań wydziałów i jednostek organizacyjnych Miasta mających na celu zapewnienie spójności i wysokiego poziomu estetyki przestrzeni publicznej; inicjowanie działań mających na celu poprawę, jakości przestrzeni publicznej; współpraca z jednostkami pomocniczymi Miasta, organizacjami społecznymi i grupami inicjatywnymi na rzecz poprawy, jakości przestrzeni publicznej; wykonywanie innych poleceń przełożonych dotyczących problematyki terenów zieleni miejskiej i przestrzeni publicznej, w zakresie wynikającym z posiadanych kwalifikacji zawodowych i powierzonych obowiązków; stosowanie i przestrzeganie przepisów obowiązujących aktów prawnych przy prowadzeniu spraw związanych z powierzonymi zadaniami, w szczególności Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Prawa budowlanego, Ustawy o ochronie przyrody, Ustawy Prawo zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych oraz Ustawy o drogach publicznych itp.; bieżące utrzymanie czystości na stanowisku pracy; przestrzeganie przepisów Kodeksu pracy, BHP, PPOŻ. i OC.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku: praca biurowo-terenowa. Powyżej 50% czasu pracy przy komputerze.
Godziny pracy od 07:00 do 15:00.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: - List motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,- kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),- kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,oraz na podstawie art. 221 § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.), w związku z art. 6 i 13 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.:- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,- oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres ( na podst. art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) Złożone dokumenty należy podpisać własnoręcznym podpisem.Termin składania aplikacji od dnia 15.12.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju, w kancelarii GZDiZ budynek A lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (www.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (www.gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.