Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/03/2019.

KIEROWNIK UTRZYMANIA RUCHU

Mielec, podkarpackie

C+N Polska Spółka z o.o.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0213


Obowiązki:

Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- zarządzanie podległym działem,
- nadzór nad pracą maszyn i urządzeń oraz utrzymaniem ich w odpowiednim stanie technicznym,
- podejmowanie działań zabezpieczających lub korygujących w przypadku problemów wewnętrznych i zewnętrznych z organizacją i przebiegiem technologicznym produkcji,
- organizowanie prac porządkowych, remontów, prac konserwatorskich, serwisu itp.,
- kontrolę oprzyrządowania u podwykonawców,
- przekazywanie informacji mogących mieć wpływ na realizację planów produkcyjnych,
- przygotowanie i negocjowanie zamówień w zakresie utrzymania ruchu, związane z utrzymaniem infrastruktury zakładu,
- planowanie i kontrolowanie rzeczywistych kosztów związanych z utrzymaniem ruchu,
- współpracę z dyrektorem produkcji, działem kontroli jakości oraz technologiem w celu zapewnienie wysokiej jakości wytwarzanych produktów.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika działu utrzymania ruchu, Wykształcenie wyższe, profil: energetyka elektromechanika, automatyka, mechanika i budowa maszyn lub pokrewne, Znajomość zasad TPM oraz Lean Manufacturing, Wiedza z obszarów hydrauliki, pneumatyki, mechaniki i automatyki, Mile widziane uprawnienia elektryczne przynajmniej do 1 kV, Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, Skuteczność i systematyczność w działaniu, Dyspozycyjność, Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, Mile widziane uprawnienia na obsługę wózka widłowego, suwnicy, Dodatkowym atutem będzie znajomość technicznego języka angielskiego.


Miejsce pracy: Wojska Polskiego 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: poniedziałek-piątek

Wynagrodzenie brutto: 5 000 - 5 700 PLN

Osoba do kontaktu: Anna Lomper-Skrabucha

Telefon: 17 7738005

Email: askrabucha@texen.com


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Praca na produkcji
do góry