Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/05/2021.

Kierownik Utrzymania Ruchu i Inwestycji

Opole, opolskie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Manager odpowiedzialny za organizację pracy Działu Technicznego w celu zapewnienia ciągłości produkcji z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i procedur jakościowych.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna posiadająca swoje zakłady w Europie. Obecnie w związku z rozwojem swojego polskiego oddziału poszukuje do swojego zespołu kandydata na stanowisko Kierownik Utrzymania Ruchu i Inwestycji, odpowiedzialnego za bieżące utrzymanie ciągłości produkcji, nowe wdrożenia a także prowadzenia projektów usprawniających i optymalizacyjnych.

Opis stanowiska

  • Organizacja prac działu utrzymania ruchu w zakresie działań prewencyjnych, kontrolnych i naprawczych dotyczących instalacji procesowych i wyposażenia zakładu, w celu zapewnienia ciągłości produkcji
  • Stały nadzór nad instalacjami i wyposażeniem zakładu, w celu minimalizowania nieplanowanych postojów oraz poszukiwania możliwych rozwiązań i usprawnień
  • Koordynowanie projektów związanych z optymalizacją procesów technologicznych maszyn i urządzeń, wsparcie produkcji, rozwiązywanie bieżących problemów na produkcji
  • Prowadzenie programów prewencyjnych i wdrażanie TPM
  • Realizacja programów inwestycyjnych, zgodnie z ustalonym planem i budżetem (zbieranie ofert, wybór optymalnych poddostawców, negocjowanie warunków technicznych oraz cenowych)
  • Odpowiedzialność za aspekty prawne działu utrzymania ruchu (UDT, ochrona środowiska).
  • Współpraca z urzędami i służbami zewnętrznymi, w przypadku kontroli, audytów
  • Współpraca z serwisantami, wykonawcami i firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi eksploatacyjnej
  • Odpowiedzialność za utrzymanie dokumentacji technicznej, rysunków technicznych oraz historii posiadanego sprzętu.
  • Utrzymywanie ewidencji testowania oraz skalowania instrumentów, które są wymagane w celu weryfikacji dokładności oprzyrządowania zakładu.
  • Odpowiedzialność za powierzony sprzęt i maszyny
  • Odpowiedzialność za stany magazynowe magazynu części zamiennych
  • Udział w inwentaryzacjach
  • Nadzór nad dostawami i magazynowaniem części zamiennych i eksploatacyjnych w celu zapewnienia szybkiej naprawy usterek, niezależnie czy przyczyną będzie awaria, czy zużycie podczas eksploatacji
  • Monitorowanie zużycia mediów (energia, gaz, woda, itp.), przygotowywanie zestawień, analiz
  • Sporządzanie, realizacja i kontrola budżetu działu
  • Zapewnienie, że wszelkie prace techniczne, łącznie z tymi wykonywanymi przez wykonawców zewnętrznych, są przeprowadzanie w zgodzie z procedurami jakościowymi i bezpieczeństwa, oraz wewnętrznymi zasadami obowiązującymi w zakładzie
  • Zarządzanie zespołem pracowników działu utrzymania ruchu; rozwój ich kompetencji i umiejętności, transfer wiedzy, szkolenia, oceny pracownicze, dyscyplinowanie
  • Kontrola pracy zespołu: delegowanie zadań pracownikom działu technicznego i nadzorowanie ich realizacji
  • Organizacja pracy zespołu: planowanie grafiku pracy, planowanie zastępstw i urlopów w dziale technicznym z zapewnieniem ciągłości produkcji, kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników
  • Bieżąca współpraca z innymi działami firmy.

Profil kandydata

  • Co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu działem technicznym w zakładzie produkcyjnym branży spożywczej
  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (wykorzystywana na co dzień)
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów inwestycyjnych, optymalizacji, wdrożeń narzędzi usprawniających pracę (Lean Manufacturing, TPM etc.)
  • Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne oraz przywódcze, w tym umiejętność delegowania zadań i ich egzekucji oraz budowania zaangażowania w podległym zespole
  • Sumienność i rzetelność oraz poczucie odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem

Oferujemy

  • Atrakcyjna rola kierowania działem Utrzymania Ruchu w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej
  • Realny wpływ na prowadzone inwestycje i projekty optymalizacyjne
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilna umowa o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dostęp do świadczeń funduszu socjalnego
  • Stołówka pracownicza

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
do góry