Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Kierownik Spedycji
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Nasz klient - prężnie rozwijający się licencjonowany przewoźnik. Realizujemy przewozy na trasach międzynarodowych na obszarze krajów Unii Europejskiej, głównie do Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch oraz Niemiec. Wykonujemy również zlecenia dotyczące transportu kabotażowego. Przewozimy ładunki wymagające zachowania określonej, kontrolowanej temperatury między innymi warzywa, owoce, produkty mięsne, rybne, nabiał, leki oraz artykuły elektroniczne. Nasze usługi świadczymy nowym, bezpiecznym oraz spełniającym najwyższe standardy ekologiczne Euro 6 taborem. Dzięki zainstalowanym urządzeniom GPS możemy zlokalizować transportowany ładunek i zapewnić terminową dostawę. W trosce o jakość naszych usług zatrudniamy kierowców posiadających odpowiednie uprawnienia, z najwyższymi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem w transporcie międzynarodowym. Trasy w zależności od potrzeb klienta realizowane są pojedynczą lub podwójną obsadą dzięki czemu gwarantujemy dostarczenie powierzonego nam towaru we wskazane miejsce w ustalonym terminie. Ponadto nasi Pracownicy regularnie uczestniczą w szkoleniach, dzięki którym stale podnoszą swoje kwalifikacje.
Do obowiązków Kierownika Spedycji będzie należało: utworzenie własnego zespołu; obsługa aktywnych klientów; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; kontakt z dostawcami usług; budowanie stabilnej bazy podwykonawców; podtrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami i podwykonawcami; ścisły monitoring wykonywanych transportów, dbanie o najwyższą jakość oraz terminowość świadczonych usług, w celu zapewnienia jakości i bezpieczeństwa usługi zgodnie z wymaganiami klienta; wykonywanie wszystkie działań zgodnie z obowiązującymi procedurami; kontrola wyników uzyskiwanych przez spedytorów oraz ich rozliczanie; składanie tygodniowych raportów z wyników oraz istotnych kwestii przełożonemu- tj. właścicielowi firmy; pozyskiwanie bieżących informacji odnośnie rynku TSL (zmiany prawne, handlowe); współpraca z działem transportowym, specjalistą ds. kluczowych klientów, administracją; współpraca międzyoddziałowa.
Nasz Klient Zapewnia:
Wynagrodzenie na poziomie 5000 tys. zł netto
Prowizje w zależności wyników zespołowych jak i indywidualnych
Kartę Multisport
Luźną atmosferę w pracy
Pracę w młodym, prężnie rozwijającym się zespole
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
minimum 5-letnie doświadczenie na zbliżonym stanowisku
zaawansowany poziom języka angielskiego (minimum C1)
mile widziana znajomość języka niemieckiego
umiejętności organizacyjne (m. in. umiejętność dobrania zespołu)
znajomość branży transportu międzynarodowego (FTL)
mile widziana znajomość branży logistycznej chłodniczej
charyzmę