Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/12/2018.

Kierownik Sklepu

Siemianowice Śląskie, śląskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Umiejętne zarządzanie sklepem, kierowanie zespołem i motywowanie pracowników do osiągania zamierzonych celów,
  • Dbanie o wysoki standard obsługi klienta,
  • Zapewnienie stałego zaopatrzenia sklepu w towar oraz dbałość o ekspozycję asortymentu,
  • Monitorowanie rentowności i wyników sprzedaży,
  • Efektywne wdrażanie procedur zgodnych z polityką firmy.

Oczekujemy:

  • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku Kierownika Sklepu (odzież, galanteria lub pokrewne),
  • Znajomości branży i procesów dotyczących zarządzania sklepem,
  • Umiejętności analitycznych, w tym m.in, raportowania, zarządzania budżetem, kontrolę wskaźników KPI,
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem i planowania jego rozwoju,
  • Umiejętności liderskich, łatwości komunikowania, samodzielności oraz zaangażowania.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • Stabilne warunki zatrudnienia i przyjazne środowisko pracy,
  • Pakiet szkoleń produktowych, sprzedażowych etc,
  • Miłą atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony przełożonych na każdym etapie pracy.

Wymagania

Dla naszego Klienta – firmy handlowej z branży artykułów dziecięcych, działającej na rynku krajowym, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby do nowotworzonego oddziału na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Kadra zarządzająca , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry