Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/09/2021.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za kompleksowe funkcjonowanie sklepu.
  • Dbałość o odpowiednie standardy ekspozycji towarów, a także pilnowanie odpowiednich stanów magazynowych.
  • Zarządzanie podległym zespołem.
  • Motywowanie zespołu i dbanie o odpowiednią atmosferę w zespole.
  • Profesjonalne obsługiwanie klientów.

Wymagania:

  • Posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych (warunek konieczny).
  • Posiadanie doświadczenia na podobnym stanowisku w sklepie spożywczym i wiedzy z zakresu handlu detalicznego.
  • Umiejętność kierowania i motywowania zespołu. 
  • Samodzielność, wysokie zdolności interpersonalne i otwartość na zmiany.
  • Motywacja do pracy i chęć do podejmowania się nowych zadań.

Co możemy Ci zaoferować:

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę.
  • Szkolenia pozwalające osiągnąć wysoki poziom kompetencji.
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych.
  • Bardzo dobrą atmosferę.
  • Pomoc przy podnoszeniu kwalifikacji.

Prezentacja firmy

Bakoma sp. z o.o. jest polską firmą rodzinną, istniejącą na rynku od 1989 r. Jesteśmy... wiodącym wyrobów w branży mleczarskiej. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wyrobić sobie silną pozycję nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Nasze produkty zyskały uznanie m.in. w krajach Unii Europejskiej, Kanadzie, Chinach, Tajlandii, Wietnamie, Katarze, Indonezji, Rosji czy Ukrainie. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszania naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów.

Zakład Produkcyjny Bakoma
Elżbietów 48,
96-516 Szymanów
tel. (46) 864 06 00
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
do góry