#

Kierownik sklepu 24h

Talent Select

Tychy, śląskie

Opis stanowiska pracy

Lubisz budować pozytywne relacje wśród społeczności lokalnej? Potrafisz zarządzać zespołem?  Właśnie otwieramy 5 nowych punktów sprzedaży na Śląsku i do jednego z nich poszukujemy kierownika sklepu w związku z dynamicznym rozwojem. Pomóż nam rozwijać nasze piekarnie, kawiarnie, cukiernie!

 Kierownik sklepu 24h

Miejsce pracy: Tychy, Grota-Roweckiego

Będziesz odpowiedzialny za:

  • promowanie atmosfery gościnności wśród pracowników oraz przyjaznego nastawienia do klienta
  • rozwój pasji do sprzedaży oraz budowania relacji ze społecznością lokalną
  • premiowanie, nagradzanie, delegowanie zadań, monitorowanie i kontrolowanie podległego personelu
  • motywowanie do osiągania wspólnie wyznaczonych celów
  • wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży, zarządzanie akcjami promocyjnymi oraz kalendarzem wydarzeń i świąt
  • rekrutację nowych pracowników oraz budowanie koleżeńskiego zespołu współpracowników
  • tworzenie grafików zgodnie z wymogami kodeksu pracy oraz ewidencja czasu pracy
  • zarządzanie zamówieniami oraz stanami magazynowymi, biorąc pod uwagę kalendarz wydarzeń i świąt
  • zarządzanie zwrotami, datami przydatności do spożycia i reklamacjami dostaw
  • zapewnienie odpowiedniej ekspozycji towarów w punkcie sprzedaży
  • rozliczanie rzemieślniczej produkcji piekarniczej „na miejscu”

 


Wymagania

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w sklepie, piekarni, gastronomi, restauracji, kawiarni lub w innym punkcie sprzedaży
  • umiejętność komunikacji i budowania dobrych relacji interpersonalnych z zespołem
  • praktycznych umiejętności motywowania, organizowania, wyznaczania celów, egzekwowania
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
  • dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • aktualna książeczka sanepidowska lub chęć do jej wyrobienia
  • umiejętność obsługi komputera MS Office

 

Mile widziane doświadczenie w:

- prowadzeniu szkoleń z obsługi klienta/sprzedaży.

- wprowadzaniu nowej oferty do sprzedaży lub rozszerzania podstawowej działalności o nową ofertę (organizacja wydarzeń lub branży HoReCA)

 Możemy Tobie zaoferować w zamian za Twój wkład:

  • umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • stabilne zatrudnienie i zarządzanie tylko jednym punktem
  • miesięczne wdrożenie do pracy i obowiązków
  • wynagrodzenie podstawowe wraz z premią motywacyjną 
  • możliwość samodzielnej organizacji własnego czasu pracy 
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • szkolenia podnoszące umiejętności managerskie oraz sprzedażowe
  • kompetentne wsparcie oraz możliwość konsultowania proponowanych rozwiązań

 Jeżeli czujesz, że zarządzanie zespołem jest tym czym chcesz się zajmować to wyślij do nas swoje CV.

Prezentacja firmy

Jesteśmy agencją doradztwa personalnego i pomagamy dobierać pracowników ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/07/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
6 000PLN - 8 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
premia za obrót
Branża / kategoria:
Praca Catering / Gastronomia, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi