Kierownik serwisu
Białystok Kierownik serwisu
Białystok
NR REF.: 1101875
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest firmy produkcyjna dla której poszukujemy Kierownika Serwisu.
Twoje następne stanowisko
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie zarządzała zespołem odpowiedzialnym za obszar serwisu. Kierownik serwisu będzie poszukiwał sposobów optymalizacji i usprawnienia pracy działu poprzez nowoczesne metody zarządzania oraz narzędzia IT. Istotnym zadaniem zatrudnionej osoby będzie zarządzanie i rozwój bazy serwisów zewnętrznych. Szczególnie istotnym obszarem działania Kierownika Serwisu będzie wsparcie zespołu w sytuacjach problemowych, szczególnie w rozmowach z kluczowymi Klientami.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Adekwatny kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe techniczne oraz kilkuletnie doświadczenie na stanowisku managerskim, najlepiej w obszarze serwisu w branży produkcyjnej. Od Kandydata oczekujemy asertywności, inicjatywy i wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych. Poszukujemy proaktywnej osoby nastawionej na realizację celów o bardzo dobrej organizacji pracy. Ze względu na kontakt z producentami zagranicznymi wymagana jest przynajmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne, atrakcyjne warunki zatrudnienia, wszelkie niezbędne narzędzia pracy, oraz możliwości rozwoju.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Białystok
NR REF.: 1101875
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest firmy produkcyjna dla której poszukujemy Kierownika Serwisu.
Twoje następne stanowisko
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie zarządzała zespołem odpowiedzialnym za obszar serwisu. Kierownik serwisu będzie poszukiwał sposobów optymalizacji i usprawnienia pracy działu poprzez nowoczesne metody zarządzania oraz narzędzia IT. Istotnym zadaniem zatrudnionej osoby będzie zarządzanie i rozwój bazy serwisów zewnętrznych. Szczególnie istotnym obszarem działania Kierownika Serwisu będzie wsparcie zespołu w sytuacjach problemowych, szczególnie w rozmowach z kluczowymi Klientami.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Adekwatny kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe techniczne oraz kilkuletnie doświadczenie na stanowisku managerskim, najlepiej w obszarze serwisu w branży produkcyjnej. Od Kandydata oczekujemy asertywności, inicjatywy i wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych. Poszukujemy proaktywnej osoby nastawionej na realizację celów o bardzo dobrej organizacji pracy. Ze względu na kontakt z producentami zagranicznymi wymagana jest przynajmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne, atrakcyjne warunki zatrudnienia, wszelkie niezbędne narzędzia pracy, oraz możliwości rozwoju.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.