#

KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTROWANIA REZERWAMI

CWCR Ośrodek Zamiejscowy w Gdańsku

Gdańsk, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/5183


Obowiązki:

1) Kierowanie realizacją zadań osób funkcyjnych sekcji;
2) współudział w opracowywaniu i utrzymywaniu aktualnej dokumentacji mobilizacyjnej, w tym Planu zabezpieczenia mobilizacyjnego rozwinięcia jednostek wojskowych;
3) współudział w opracowywaniu projektów dokumentów z zakresu uzupełniania potrzeb mobilizacyjnych jednostek wojskowych, administrowania rezerwami i zabezpieczenia mobilizacyjnego jednostek wojskowych;
4) uczestniczenie w opracowaniu propozycji rozkazów i wytycznych związanych z utrzymaniem stałej gotowości bojowej, osiąganiem gotowości do podjęcia działań oraz zabezpieczeniem mobilizacyjnego rozwinięcia jednostek wojskowych;
5) monitorowanie i sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem ewidencji wojskowej w WCR znajdujących się na administrowanym terenie, w tym w SI SPIRALA ZINT;
6) opracowanie dokumentów w zakresie deficytowych specjalności wojskowych;
7) wykonywanie zadań w zakresie administrowania rezerwami osobowymi, a w szczególności dokonywanie cyklicznych analiz;
8) współudział w organizowaniu szkoleń lub kursów dla żołnierzy posiadających nadane przydziały mobilizacyjne oraz żołnierzy pełniących terytorialną służbę wojskową, w tym przed ich powołaniem do czynnej służby wojskowej w celu nabywania przez nich kwalifikacji przydatnych w SZ;
9) koordynowanie czynności realizowanych w ramach pozyskiwania kandydatów i gromadzenia zasobów osobowych w ramach rezerwy aktywnej na potrzeby uzupełnienia mobilizacyjnego, wojennego poprzez koordynowanie działań WCR w zakresie gromadzenia zasobów osobowych na potrzeby mobilizacyjnego, pokojowego i wojennego uzupełnienia Sił Zbrojnych oraz planowanie przedsięwzięć terytorialnego gromadzenia rezerw osobowych i sporządzanie zestawień;
10) stosownie do potrzeb planowanie szkolenia kursowego oraz innych szkoleń w ramach ćwiczeń wojskowych;
11) określanie bieżących i perspektywicznych potrzeb oraz zapewnienie realizacji zadań związanych z terytorialnym gromadzeniem zasobów żołnierzy rezerwy.
12) Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań:
a) zestawienia potrzeb terytorialnego gromadzenia rezerw,
b) planu Terytorialnego Gromadzenia Rezerw Osobowych,
c) sprawozdanie z realizacji planu TGRO,
13) koordynowanie przedsięwzięć organizacyjnych w zakresie gospodarowania zasobami rezerw osobowych na potrzeby mobilizacyjne Sił Zbrojnych oraz ich szkolenia;
14) prowadzenie dokumentacji planistycznej dotyczącej planowania, organizacji szkolenia żołnierzy pasywnej rezerwy w ramach ćwiczeń wojskowych, kursów przekwalifikowania do innych specjalności wojskowych, kursów przeszkalania kadry rezerwy i sporządzanie sprawozdań i analiz;
15) merytoryczna ocena oraz opiniowanie wniosków o mianowaniu na wyższe stopnie wojskowe;
16) sporządzanie i przesyłanie aktów mianowań, wyciągów z postanowienia prezydenta RP, decyzji Ministra Obrony Narodowej w sprawie mianowania w rezerwie na pierwszy i kolejne stopnie wojskowe;
17) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w trybie postępowania administracyjnego w zakresie noszenia umundurowania, przez żołnierzy rezerwy i osób niepodlegających obowiązkowi służby wojskowej oraz odwołań żołnierzy pasywnej rezerwy (PR) od powołania na ćwiczenia wojskowe;
18) sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem i aktualizacją ewidencji wojskowej prowadzonej w SI SPIRALA ZINT w zakresie wykonywanych obowiązków;
19) monitorowanie realizacji zadań przez WCR z administrowanego terenu w zakresie prowadzenia ewidencji ćwiczeń wojskowych żołnierzy pasywnej rezerwy (w SharePoint), sporządzanie meldunków tygodniowych oraz zbiorczych planów powołania żołnierzy pasywnej rezerwy na ćwiczenia wojskowe;
20) nadzór nad sporządzaniem sprawozdań (miesięcznych, rocznych), z realizacji powoływania i stawiennictwa żołnierzy pasywnej rezerwy na ćwiczenia wojskowe;
21) monitorowanie realizacji zadań przez WCR z administrowanego terenu w zakresie odbywania ćwiczeń wojskowych żołnierzy pasywnej rezerwy bez przeszkolenia wojskowego i złożonej przysięgi wojskowej, sporządzanie miesięcznych sprawozdań. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7:30-15:30.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie średnie oraz co najmniej 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3-letni staż pracy. Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o obronie Ojczyzny i przepisów wykonawczych. Znajomość zasad pracy biurowej oraz znajomość pakietu Microsoft Office. Umiejętność stosowania prawa w praktyce, formułowania myśli i wyrażania ich w formie pisemnej oraz ustnej, współpracy z innymi, zarządzania personelem, rozwiązywania problemów, przekazywania wiedzy, pracy pod presją czasu, odporność na stres, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność, rzetelność, systematyczność.


Miejsce pracy: Do Studzienki 45, 80-206 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: - CV i list motywacyjny;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.- kserokopia poświadczenia lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli POUFNE; - dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe.Aplikacje tylko w formie pisemnej (papierowej) powinny zostać dostarczone do siedziby OZ w Gdańsku lub wysłane pocztą do dn. 18.07.2025 r.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Adresy email do kontaktu z pracodawcą:j.fornalska@ron.mil.pl, cwcrgdansk@ron.mil.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi