Mostostal Warszawa SA jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona - hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 30.000 pracowników w ponad 30 krajach na świecie.
Kierownik Robót Elektrycznych
Miejsce pracy: Gdańsk, Gdynia, SopotOpis stanowiska
- nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,
- nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców,
- rozwiązywanie problemów technicznych na budowie,
- przygotowywanie harmonogramu zakupów towarów i usług, opracowywanie strategii kontraktacji, przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji, weryfikacja ofert i ostateczna rekomendacja w zakresie wyboru dostawców lub wykonawców branży elektrycznej,
- weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań; wybieranie optymalnego wariantu realizacji robót branży elektrycznej i uzgadnianie z zamawiającym zamiennych rozwiązań,
- opracowywanie dokumentów roszczeniowych w stosunku do zamawiającego i dostawców oraz ich przekazywanie,
- udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych.
Wymagania
- wykształcenie wyższe techniczne - elektrotechnika,
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej,
- doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót na obiektach użyteczności publicznej,
- doświadczenie w kierowaniu robotami branżowymi,
- doświadczenie w procesie ofertowania,
- bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel, MS Word,
- znajomość MS Project i AutoCad,
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
- umiejętności analityczne,
- umiejętności negocjacyjne,
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność zarządzanie czasem pracy podległych pracowników.
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość długofalowej współpracy,
- pracę w zróżnicowanym (m.in. wielopokoleniowym) zespole,
- możliwość wykazania się posiadanymi umiejętnościami i wiedzą,
- przyjazną atmosferę pracy,
- szeroki pakiet benefitów: