Numer oferty: StPr/24/0280
Kierownik ponosi odpowiedzialność za całokształt organizacji, ralizacji i rozliczenia zadania pod nazwą: " Regionalne Centrum Kryzysowe" a w szczególności za:
1) właściwą organizację pracy, sprawne funkcjonowanie , koordynację działalności i współpracę pracowników RCK z innymi komórkami MOPR i podmiotami działającymi w sferze pomocy społecznej,
2) inicjowanie działań projektrumających na celu umożliwienie osobom i rodzinom przezwyciężenie trudnych sytuacji życiowych,podejmowanie działań zgodnie z założeniami harmonogramu pracy RCK,
3) prowadzenie wszelkiej dokumentacji, w tym korespondencji dotyczącej RCK zgodnie z obowiązującymi przepisami a takze z innymi zaleceniami , terminowe sporządzanie sprawozdań,
4) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą pracowników działu RCK,
5) czuwaniu nad pprawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników,
6) sprawozdaniu sporządzanych kart i dokumentacji, rejestru klientów,
7) prowadzenie kontroli prawidłowości prowadzenia dokumentacji przez pracowników działu oraz pracy terenowej,
8) sporządzanie sprawozdań, analiz i tym podobne w zakresie działań RCK,
9) prawidłowe , legalne dysponowanie środkami przeznaczonymi na realizację projektu zgodnie z budżetem,
10) nadzór nad zabezpieczeniem, po zakończonej pracy, wyposażenia,środków pracy, dokumentów , pieczęci i pomieszczeń działu,
11) prowadzenie interwencji domowych na terenie Miasta Świnoujście,
12) udzeilanie pierwszej pomocy w interwencji kryzysowej, przeprowadzanie wywiadu diagnostycznego,
13) konsultacje- bezpośredenie rozmowy z klientem,
14) diagnozowanie problemów klientów i kierowanie do specjalistów,
15) poradnictwo specjalistyczne dla rodzin i osób korzystajacych ze wsparcia,
16) koorydnowanie działań teraupetycznych ( indywidualnych i grupowych) prowadzonych wobec rodzin , osób korzystających ze wsparcia RCK,
17) koorydowanie pracy z rodziną, osobą korzystającą ze wsparcia w Ośrodku Interwencji Kryzysowej,
18) udzielanie informacji o możliwościach korzystania z form pomocy społecznej,
19) sporządzanie kontaktów z klientami,
20) monitorowanie przebiegu interwencji,
21) samodoskonalenie zawodowe, podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach, kursach,
22) wykonywanie zadań sumiennie, prawidłowo, terminowo i bezstronnie.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: .
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.