Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/0031
Obowiązki:
Nadzorowanie oraz wspieranie codziennej pracy recepcji. Zarządzanie pracą podległego zespołu, szkolenie i motywowanie personelu. Zapewnienie odpowiedniej estetyki recepcji oraz profesjonalnego wyglądu personelu.
Umiejętność samodzielnego rozwiazywania problemów i podejmowania decyzji.
Przygotowywanie grafików pracy. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
- kompetencje zawodowe i profesjonalna obsługa klienta
- efektywna komunikacja w zespole-jak skutecznie porozumiewać się ze współpracownikami
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- [Umiejętność 2] : Zdolność efektywnego zarządzania czasem pracy oraz ustalania priorytetów[Umiejętność 1] : Rozwinięte zdolności przywódcze, komunikatywność i kreatywność, dyspozycyjność oraz umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność i odpowiedzialność[Inne] : CO NAJMNIEJ 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKUWymagana znajomość j. polskiego: w mowie: B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie: B2 - wyższy średnio zaawansowany
Miejsce pracy: 38-610 Solina 43, powiat: leski, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/05/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Praca w hotelu / Turystyka