Kierownik Recepcji (luksusowy kompleks hotelowy)
Jastrzębia Góra Kierownik Recepcji (luksusowy kompleks hotelowy)
Jastrzębia Góra
NR REF.: 1092516
Twoja następna firma
Nasz Klient to luksusowy kompleks hotelowy należący do sieci, oferujący swoim gościom najwyższy standard obsługi i komfort wypoczynku. Adresowany zarówno do gości indywidualnych, jak i biznesowych, oferuje szeroki wachlarz możliwości.
Twoje następne stanowisko
Osoba zatrudniona na stanowisku Front Office Manager (Kierownik Recepcji) będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie i nadzór nad funkcjonowaniem działu Front Office, aby zapewnić skuteczną, szybką, uprzejmą, bezproblemową i proaktywną obsługę gości, a przez to zmaksymalizować przychody z pokoi i poziom zadowolenia gości. Do zadań Front Office Managera należeć będzie efektywne zarządzanie zespołem – motywowanie pracowników recepcji, szkolenie i identyfikowanie potrzeb szkoleniowych, rozwijanie potencjału zespołu oraz zapewnienie, aby pracownicy działu spełniali i wyprzedzali oczekiwania gości. Ponadto Front Office Manager będzie aktywnie zaangażowany we wszystkie aspekty operacyjnej pracy recepcji poprzez m.in. nadzorowanie i uczestniczenie w sprawnej obsłudze gości, kontrolę cen i optymalną alokację gości.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z min. 2-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem recepcji na stanowisku Front Office Manager lub Deputy Front Office Manager w sieci hoteli, z rozwiniętymi kompetencjami managerskimi, naturalnymi zdolnościami leaderskimi i doskonałą organizacją pracy. Od Kandydatów oczekujemy znajomości systemu rezerwacyjnego, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, a także proaktywności oraz wysokich standardów obsługi gości.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt b2b (zależnie od preferencji Kandydata), atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwości dalszego pionowego rozwoju zawodowego pod szyldem prestiżowego obiektu, należącego do sieci hoteli.
Jastrzębia Góra
NR REF.: 1092516
Twoja następna firma
Nasz Klient to luksusowy kompleks hotelowy należący do sieci, oferujący swoim gościom najwyższy standard obsługi i komfort wypoczynku. Adresowany zarówno do gości indywidualnych, jak i biznesowych, oferuje szeroki wachlarz możliwości.
Twoje następne stanowisko
Osoba zatrudniona na stanowisku Front Office Manager (Kierownik Recepcji) będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie i nadzór nad funkcjonowaniem działu Front Office, aby zapewnić skuteczną, szybką, uprzejmą, bezproblemową i proaktywną obsługę gości, a przez to zmaksymalizować przychody z pokoi i poziom zadowolenia gości. Do zadań Front Office Managera należeć będzie efektywne zarządzanie zespołem – motywowanie pracowników recepcji, szkolenie i identyfikowanie potrzeb szkoleniowych, rozwijanie potencjału zespołu oraz zapewnienie, aby pracownicy działu spełniali i wyprzedzali oczekiwania gości. Ponadto Front Office Manager będzie aktywnie zaangażowany we wszystkie aspekty operacyjnej pracy recepcji poprzez m.in. nadzorowanie i uczestniczenie w sprawnej obsłudze gości, kontrolę cen i optymalną alokację gości.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z min. 2-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem recepcji na stanowisku Front Office Manager lub Deputy Front Office Manager w sieci hoteli, z rozwiniętymi kompetencjami managerskimi, naturalnymi zdolnościami leaderskimi i doskonałą organizacją pracy. Od Kandydatów oczekujemy znajomości systemu rezerwacyjnego, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, a także proaktywności oraz wysokich standardów obsługi gości.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt b2b (zależnie od preferencji Kandydata), atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwości dalszego pionowego rozwoju zawodowego pod szyldem prestiżowego obiektu, należącego do sieci hoteli.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.