Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.
To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
Kierownik Punktu Obsługi Klienta
Wymagania
- Minimum 4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem/ zespołem
- sprzedażowym.
- Wysokie zaangażowanie w nowe wyzwania i umiejętność szukania efektywnych rozwiązań.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy zespołu.
- Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Wykształcenie wyższe.
Mile widziane
- Znajomość systemów bilingowych.
- Doświadczenie w pracy lub / i wiedza z zakresu branży energetycznej.
Zakres obowiązków
- Jakie zadania na Ciebie czekają?
Nadzór oraz koordynacja pracy w podległym Punkcie Obsługi Klienta. W tym:
- wsparcie pracowników w utrzymaniu wysokich standardów obsługi klienta,
- wsparcie i motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych.
Oferujemy
- Co oferujemy?
Rozwój kompetencji komunikacyjnych, sprzedażowych i obsługowych (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne).
Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce.
Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem.
Atrakcyjny system premii motywacyjnej.
Umowę o pracę, docelowo na czas nieokreślony.
Pakiet benefitów (Pracowniczy Program Emerytalny, prywatna opieka medyczna, Karta MultiSport, Zakładowy
Fundusz Świadczeń Socjalnych, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenia grupowe).