
Zadania:
- Nadzór nad realizacją przez podwykonawców prac technicznych, teletechnicznych i budowlanych w ramach realizowanych projektów inwestycyjnych POPC.
- Zapewnienie realizacji zleceń w uzgodnionych parametrach (monitorowanie - jakość, terminowość, budżet).
- Współpraca z projektantami oraz z Biurem Projektu POPC.
- Udział w ustaleniach i odbiorach technicznych oraz wsparcie podwykonawców w realizacji prac.
- Bieżąca kontrola prowadzonych prac w terenie.
Wymagania:
- Wykształcenie techniczne w zakresie specjalności teletechnicznej, elektrycznej lub budowlanej.
- Dobra organizacja pracy, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Prawo jazdy kat. B oraz praktyka w prowadzeniu samochodu.
- Biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, w tym w szczególności Excel.
- Znajomość prawa budowlanego i stosownych rozporządzeń w zakresie budowy infrastruktury liniowej.
- Doświadczenie w prowadzeniu inwestycji budowlanych, teletechnicznych, współpracy z projektantami i wykonawcami.
Mile widziane:
- Znajomość programów AutoCad , QGIS.
Oferujemy:
- Współpracę w oparciu o umowę B2B.
- Prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach.
- Komputer służbowy.
- Specjalistyczne szkolenia zapewniające rozwój.
- Ambitne projekty dla lidera rynku telekomunikacyjnego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujacy sie po prawej stronie ogloszenia.
