Numer oferty: StPr/25/0270
1-kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz
2-realizacja zadań określonych w statucie Powiatowego CCentrum Integracji Społecznej,
3-ustalanie organizacji i zasad funkcjonowania jednostki,
4-realizowanie prawidłowej polityki kadrowej,
5-wydawanie zarządzeń wewnętrznych,
6-prowadzenie gospodarki finansowej jednostki i gospodarowanie mieniem,
7-zapewnienie funkcjonowania adekwatnej kontroli zarządczej,
8-opracowywanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących działalności Centrum,
9-prowadzenie spraw związanych z marketingiem i promocją działalności,
10-przygotowywanie dokumentów przy pozyskiwaniu zleceń dla warsztatów Centrum,
11-realizacja zadań wynikających z projektu Centrum Integracji Społecznej w Powiecie Bieszczadzkim zgodnie z umową Nr FEPK.07.15-IP.01-0008/24-00,
12-koordynowanie i nadzór nad realizacją indywidualnych programów zatrudnienia socjalnego,
13-opracowywanie projektów zarządzeń,
14-współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz organizacjami pozarządowymi,
15-wykonywanie innych zadań zleconych przez Starostę Bieszczadzkiego.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Pionierska 10, 38-700 Ustrzyki Dolne, powiat: bieszczadzki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.