Numer oferty: StPr/25/0291
Zapewnienie kształcenia zawodowego wedlug wlaściwego programu praktyk zawodowych dla uczestników OSiW na warsztatach szkolenioWych. Sprawowanie nadzoru nad zajęciami prowadzonymi przez instruktorów praktycznej nauki zawodu, hospitacja dziennika praktyk. Udział w planowaniu prac remontowo-konserwatorskich ich rozliczanie oraz rozliczanie prac inwestycyjnych (remontowych) tj. wyceny robot, częściowe przygotowywanie
dokumentacji przetargowych. Dzialalność komercyjna: udział w planowaniu rozliczanie i współpraca z Kierownikiem OSiW w zakresie przyjamwania grup i gości zewnętrznych.Pooszukiwanie klientów, kontakt z klientami,
przesylanie ofert oraz wycen drogą elektroniczną, kontakty telefoniczne z grupami zainteresowanymi, negocjowanie oferty cenowej, przygotowanie i negocjowanie umów, kwaterowanie grup - w razie dyżuru na recepcji
(w tym także dyżury weekendowe na różnych zmianach w zależności od zmian w gratiku),rozliezanie zakwaterowania i wyżywienia grup i przesyłanie danych do wytawienia faktur do ksiegoWości, sporządzanie tabeli i zestawień kosztów i przychodów z działalności komercyjnej. Opisywanie faktur zgodnie z wytycznymi PWK OHP oraz przygotowywanie zestawień. Rozliczanie eksploatacji samochodów służbowych. Nadzór nad dzialaniem sieci informatyczriej, telewizji dozorowej (monitoringu obiektów OSiW), rozWiazywanie drobnych problemow z dzialaniern sieci przewodowej i bezprzewodowej w całym budynku OSiW, zabezpieczanie nagrań monitoringu (w razie potrzeby). banie o sprawność techniczną urządzeń sieciowych. kamer, rejestratorów itp. Ustalanie z intendentem menu i jadłospisów dla grup komercyjnych, nadzór nad dokumentacją HACCP dot. żywienia zbiorowego, sprawdzanie pracy intendenta pod kątem prawidłowości i terminowości sporządzania dokumentów dotyczących żywienia. Kontakt z serwisem w przypadku awarii - usterek/uwag do działania sterowania syternern SMOK. Udział w akcji rekrutacyjnej poprzez: opracowanie graficzne plakatow,
ulotek, prezentacji multimedialnych, filmików. spotów reklamowych oraz uczestniczenie w części wyjazdów rekrutacyjnych. Współtworzenie treści na profilu na Facebookti dotyczącym dzialalności edukacyjno - zawodowej (artykuły. zdjęcia, filmiki, spoty promocyjne i reklamowe z różnego rodzaju imprez, uroczystości. konkursów).
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Zadwór 5, 38-440 Iwonicz, powiat: krośnieński, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 7
Wymagane dokumenty: Oferty zawierające CV, list motywacyjny proszę kierować na adres PWK OHP w Rzeszowie drogą elektroniczną na adres: rekrutacja. podkarpacka@ohp.pl w terminie23.05.2024 z dopiskiem rekrutacja na stanowisko Kierownika Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Iwoniczu.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Podkarpacką Wojewódzką Komendę OHP z siedzibą w Rzeszowie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 r., poz. 1000). Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.