Opis stanowiska pracy
MyWorknet to dynamicznie rozwijająca się firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania z branży HR. Posiadamy certyfikat Agencji Zatrudnienia nr 17264. Obecnie dla naszego klienta, producenta rozwiązań elektronicznych z branży security, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Oddziału
Będziesz:
- Rozwijał sprzedaż w danym regionie w kanale tradycyjnym i inwestycyjnym,
- Efektywnie zarządzał oddziałem – planował i realizował budżety wraz ze swoim zespołem, kierował jego pracą,
- Pozyskiwał nowych klientów oraz odpowiadał za obsługę klientów aktywnych,
- Udoskonalał swój warsztat pracy poprzez uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach (w tym produktowych),
- Współtworzył politykę produktową firmy oraz monitorował sytuację w naszej branży (działania konkurencji, pojawianie się nowości produktowych),
- Współtworzył wizerunek firmy wśród klientów B2B oraz innych uczestników rynku w naszej branży
Wymagania
- Co najmniej rok na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży i/lub min. 3 lat doświadczenia na stanowisku handlowym Przedstawiciela Handlowego lub pokrewnym w branży technicznej.
- Doświadczenie w sprzedaży systemów zabezpieczeń, systemów niskoprądowych - warunek konieczny.
- Umiejętność zarządzania relacjami z klientem za pomocą systemu CRM.
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne - warunek konieczny
- Umiejętność stosowania technik negocjacyjnych i sprzedażowych, m.in up-selling i cross-selling.
- Umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Dobra znajomość pakietu Office
- Doświadczenie handlowe we współpracy z generalnymi wykonawcami, integratorami stanowić będzie istotny atut.
- Doświadczenie w pozyskiwaniu inwestycji budowlanych stanowić będzie istotny atut
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Wynagrodzenie oparte na solidnej podstawie oraz premii uzależnionej od wyników sprzedaży.
- Odpowiedzialną i istotną dla firmy pracę.
- Swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań.
- Ścieżkę rozwoju zawodowego.
- Pracę w zespole fajnych, profesjonalnych ludzi nakierowanych na realizację zadań.
- Wsparcie i zaufanie ze strony przełożonych.
- Narzędzia pracy niezbędne do realizacji Twoich zadań (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop).
Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV za pośrednictwem portalu
W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922
Prezentacja firmy
MyWorknet to dynamicznie rozwijająca się firma dostarczająca nowoczesne ...
MyWorknet to dynamicznie rozwijająca się firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania z branży HR.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/06/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca