#

Kierownik Oddziału

MyWorknet

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska pracy

MyWorknet to dynamicznie rozwijająca się firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania z branży HR. Posiadamy certyfikat Agencji Zatrudnienia nr 17264. Obecnie dla naszego klienta, producenta rozwiązań elektronicznych z branży security, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Kierownik Oddziału

 

Będziesz:

  • Rozwijał sprzedaż w danym regionie w kanale tradycyjnym i inwestycyjnym,
  • Efektywnie zarządzał oddziałem – planował i realizował budżety wraz ze swoim zespołem, kierował jego pracą,
  • Pozyskiwał nowych klientów oraz odpowiadał za obsługę klientów aktywnych,
  • Udoskonalał swój warsztat pracy poprzez uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach (w tym produktowych),
  • Współtworzył politykę produktową firmy oraz monitorował sytuację w naszej branży (działania konkurencji, pojawianie się nowości produktowych),
  • Współtworzył wizerunek firmy wśród klientów B2B oraz innych uczestników rynku w naszej branży

 

Wymagania

  • Co najmniej rok na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży i/lub min. 3 lat doświadczenia na stanowisku handlowym Przedstawiciela Handlowego lub pokrewnym w branży technicznej.
  • Doświadczenie w sprzedaży systemów zabezpieczeń, systemów niskoprądowych - warunek konieczny.
  • Umiejętność zarządzania relacjami z klientem za pomocą systemu CRM.
  • Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne - warunek konieczny
  • Umiejętność stosowania technik negocjacyjnych i sprzedażowych, m.in up-selling i cross-selling.
  • Umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Dobra znajomość pakietu Office
  • Doświadczenie handlowe we współpracy z generalnymi wykonawcami, integratorami stanowić będzie istotny atut.
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu inwestycji budowlanych stanowić będzie istotny atut

 

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie oparte na solidnej podstawie oraz premii uzależnionej od wyników sprzedaży.
  • Odpowiedzialną i istotną dla firmy pracę.
  • Swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań.
  • Ścieżkę rozwoju zawodowego.
  • Pracę w zespole fajnych, profesjonalnych ludzi nakierowanych na realizację zadań.
  • Wsparcie i zaufanie ze strony przełożonych.
  • Narzędzia pracy niezbędne do realizacji Twoich zadań (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop).

Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV za pośrednictwem portalu

 

W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922

Prezentacja firmy

MyWorknet to dynamicznie rozwijająca się firma dostarczająca nowoczesne ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi