Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 10/05/2021.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków

  • opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie realizacji strategii marketingowych
  • zarządzanie zespołem - planowanie i organizowanie pracy w dziale marketingu
  • nadzór nad materiałami promocyjnymi
  • prowadzenie kampanii reklamowych
  • ścisła współpraca z zarządem firmy oraz z kierownikami poszczególnych działów
  • tworzenie budżetu marketingowego i planu kontroli wydatków marketingowych
  • bieżące monitorowanie i raportowanie efektywności działań
  • monitorowanie działań konkurencji i analizowanie danych rynkowych
  • zarządzanie stroną internetową i profilami w mediach społecznościowych
  • współpraca z agencjami reklamowymi
  • prowadzenie polityki cenowej
  • budowanie silnej pozycji marki i wizerunku firmy, ustalanie wskaźników świadomości i wizerunku marki/produktu
  • wsparcie działań sprzedażowych, projektowanie strategii wdrażania programów promocyjnych
  • organizowanie szkoleń i szkolenie personelu
  • rekomendowanie usprawnień i stała optymalizacja działań
  • ciągłe uczenie się i eksperymentowanie z kanałami dotarcia do potencjalnych klientów

Niezbędne kompetencje

  • absolwent studiów wyższych (najlepiej marketing, zarządzanie lub ekonomia)
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingu - warunek konieczny
  • dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel oraz Power Point)
  • posiadanie doświadczenia w sprzedaży lub marketingu
  • kompetencje kierownicze, umiejętności negocjacyjne, analityczny umysł
  • zdolności organizacyjne i strategiczne, a także umiejętności biznesowe
  • doświadczenie w zarządzaniu budżetem oraz kapitałem ludzkim
  • znajomość metod kontroli efektywności pracy w dziale marketingu
  • duża samodzielność w realizacji powierzanych zadań, energia do działania, entuzjazm
  • postawa proaktywna - gotowość do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań
  • praktyczna znajomość prowadzenia kampanii Social Media: FB, IG, YouTube
  • znajomość Google Analytics oraz tematyki SEO/ SEM oraz funkcjonowania programów afiliacyjnych
  • intuicja, komunikatywność i kreatywność
  • świadomość komercyjna i przedsiębiorczość
  • nastawienie na rozwój oraz odporność na stres

Wymagania

Oferujemy

  • umowa o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • opieka medyczna w Luxmed
  • możliwość rozwoju, szkolenia cykliczne – wewnętrzne i zewnętrzne
  • praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, w młodym i kreatywnym zespole
  • kultura pracy nastawiona na współpracę, kreatywność i zaangażowanie
  • zniżki dla pracowników na wybrane produkty

Prezentacja firmy

Firma Bea Beleza rozwija się dynamicznie od 2007 roku, stając się dzisiaj solidną marką... zajmującą się dystrybucją oraz handlem profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich. Idąc z duchem czasu, Bea Beleza rozszerzyła swoją działalność o rynek zagraniczny, obsługując przedsiębiorstwa i firmy posiadające w sprzedaży podobny asortyment, a także klientów indywidualnych, mających możliwość zaopatrywania się w wysokiej jakości produkty za pośrednictwem sklepu internetowego - regularnie rozbudowywanego i unowocześnianego zgodnie z oczekiwaniami odbiorców.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce , Praca Marketing / PR / Social Media , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Kadra zarządzająca , Praca Inne
do góry