Opracowanie, wdrażanie, śledzenie postępów kampanii marketingowych
Realizacja strategii marketingowej zgodnie z jej celami.
Planowanie budżetu marketingowego
Badanie rynku pod kątem konkurencji
Analiza oferty produktowej firmy pod kątem potrzeb (monitorowanie rynku)
Zarządzanie, rozwój oraz kontrola podległego zespołu.
Ścisła współpraca z działem sprzedaży w zakresie wsparcia ich aktywności
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i marki
Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu działem marketingu
Wykształcenie wyższe preferowane kierunki/specjalizacje: marketing, zarządzanie i pokrewne.
Znajomość aktualnych trendów obowiązujących w digital marketingu, marketingu on-line, posługiwanie się nowoczesnymi narzędziami marketingowymi wspierającymi kampanię oraz różnymi metodami dotarcia do klienta
Doświadczenia w tworzeniu, planowaniu i realizacji kampanii marketingowych
Biegła znajomość języka angielskiego
Umiejętność zarządzania budżetami akcji marketingowych i badania ich skuteczności
Wysokie umiejętności organizacyjne, analityczne i interpersonalne
Kreatywność, zaangażowanie, orientacja na realizację celów i wyników
Zainteresowanie sportem
Lider rynku, ogólnopolski dystrybutor artykułów biurowych i szkolnych, a... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.