Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kierownik Marketingu Centrum HandlowegoMiejsce pracy: Wrocław
ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW:
opracowanie i realizacja strategii komunikacji, kampanii reklamowych oraz strategii działań PR dla centrum handlowego - przy współpracy z Dyrektorem Centrum Handlowego oraz Dyrektorem Regionalnym;
wdrażanie agencji reklamowych oraz innych podwykonawców polityki reklamy, PR i animacji centrum handlowego;
planowanie i prawidłowa realizacja budżetu marketingowego;
zatwierdzanie projektów graficznych i dźwiękowych towarzyszących kampaniom reklamowym;
bieżący kontakt i obsługa centrum handlowego w zakresie działań związanych z akcjami marketingowymi, działaniami wizerunkowymi i animacjami lokalnymi;
bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie wdrażania działań marketingowych;
pozyskiwanie, przetwarzanie i archiwizacja danych i dokumentacji dotyczącej tych działań.
czuwanie nad prawidłowością obiegu dokumentów oraz nad zgodnością procesu fakturowania kosztów;
WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe;
2-5 lat doświadczenia w pracy w dziale marketingu w obszarze centrów handlowych;
doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowej oraz jej skutecznej implementacji;
bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (poziom C1);
dobra znajomość MS Office (Excel);
duża samodzielność, zorientowanie biznesowe, wiedza marketingowa oraz zdolność wypracowania kompromisów;
bardzo dobra znajomość branży nieruchomości komercyjnych;
OFERUJEMY:
możliwość zdobycia cennego doświadczenia przy jednym z większych centrów handlowych;
konkurencyjne wynagrodzenie;
pakiet benefitów (opieka medyczna, dofinansowanie do karty multisport) oraz niezbędne narzędzia pracy;
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?