#

KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU SENIOR+ W SUCHANIU 1/4 ETATU

DZIENNY DOM "SENIOR+"

Suchań, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1084


Obowiązki:

1) realizacja zadań statutowych i planów działalności jednostki,
2) kierowanie bieżąca działalnością jednostki i reprezentowanie jej na zewnątrz,
3) prowadzenie niezbędnej dokumentacji jednostki,
4) wykonywanie czynności pracodawcy w stosunku do pracowników jednostki,
5) zapewnienie właściwego poziomu świadczonych usług,
6) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości,
7) pozyskiwanie środków finansowych,
8) racjonalne gospodarowanie funduszami i majątkiem jednostki,
9) wykonywanie czynności opiekuńczych wobec podopiecznych,
10) realizacja zadań wynikających z przepisów dotyczących dostępności,
11) wykonywanie innych zadań.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Warunki pracy: praca odbywa się w systemie jednozmianowym w wymiarze etatu w siedzibie Dziennego Domu Senior+ w Suchaniu. Pomieszczenia, w których świadczona będzie praca zlokalizowane za na parterze budynku. Praca z osobami starszymi. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 8.00-10.00. Rodzaj umowy: w przypadku osób podejmujących po raz pierwszych pracę na stanowiskuurzędniczym umowa o pracę zawarta zostanie na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia na czas określony do dnia 31 grudnia 2026 r. Planowany terminzatrudnienia: grudzień 2025 r. Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania dla kierowników jednostek budżetowych Gminy Suchań. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, telefon). Stanowisko pracy związane jest z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i na zewnątrz oraz wyjazdami w teren. Praca wymaga kontaktowania się z innymi pracownikami.Niezbędne wymagania kandydatów:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,3) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,4) ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2025 r. poz. 1214 z późn. zm.)5) co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 3 letni staż pracy w pomocy społecznej6) nieposzlakowana opinia,7) osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,8) biegła umiejętność obsługi komputera, 9) znajomość regulacji prawnych z zakresu pomocy społecznej, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu pracy. Dodatkowe wymagania kandydatów:1) preferowane doświadczenie przy wykonywaniu podobnych zadań, 2) umiejętność kierowania zespołem i pracy w zespole,3) samodzielność i dobra organizacja pracy- Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.suchan.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suchaniu.


Miejsce pracy: K.A. HLONDA 1, 73-132 Suchań, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony klauzulą o następującej treści: , ,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach,2) życiorys - curriculum vitae,3) kserokopie świadectw pracy, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających 3 letni staż pracy w pomocy społecznej, 5) kserokopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz ukończenie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej, 6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,7) kserokopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,8) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (np. zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach) jeśli występują, 9) oryginał kwestionariusza osobowego,10) oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,11) kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność jeżeli dotyczy.7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Suchaniu, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Nabór na wolne stanowisko Kierownik Dziennego Domu Senior+ w Suchaniu w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi