Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego klienta, firmy prowadzącej na sieć salonów z luksusową biżuterią i akcesoriami na terenie Polski i krajów Europy Środkowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Działu ReklamacjiMiejsce pracy: Katowice
Zadania:
Organizacja i nadzór pracy działu reklamacji w celu zapewnienia wysokiej jakości serwisu posprzedażowego dla klientów
Kierowanie pracą zespołu (naprawy, obsługa klienta)
Bezpośredni kontakt z klientami w zakresie obsługi reklamacji
Wymagania:
Doświadczenie w pracy związanej z realizacją zadań o zbliżonym charakterze (reklamacje, obsługa klienta, obsługa posprzedażowa)
Znajomość przepisów prawa dotyczących zobowiązań z tytuły rękojmi, gwarancji, itp.
Mile widziene doświadczenie kierownicze
Pożądana jest komunikatywna znajomość języka angielskiego
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne
Samodzielność w działaniu
Wysoka kultura osobista
Nasz klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość pracy i rozwoju w ramach dynamicznie rozwijającej się organizacji, także w środowisku międzynarodowym.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?