Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Aktualnie, dla jednego z naszych klientów, poszukujemy kandydatów na stanowisko Kierownika Działu R&D, który będzie zarządzał 10-15-sto osobowym zespołem inżynierów.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna ulokowana we Wrocławiu.
Opis stanowiska
Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będą:
* Bezpośrednia współpraca oraz dbanie o relacje z klientem * Budowanie zespołu * Organizacja czasu pracy pracowników * Ocena wyników pracy pracowników * Realizacja założonych celów * Budowanie technicznych i personalnych kompetencji w dziale * Przygotowywanie i zarządzanie budżetem dla działu * Zdobywanie nowych projektów i zadań dla działu
Profil kandydata
Od kandydatów oczekiwane będą:
* Doświadczenie w zarządzaniu zespołem * Wiedza z zakresu inżynierii mechanicznej * Kreatywność i innowacyjność w działaniach * Myślenie analityczne - analiza danych i ich weryfikacja * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie * Umiejętność wyciągania wniosków i podejmowania decyzji * Trafna ocena ryzyka w prowadzonych projektach i działaniach * Umiejętność organizacji czasu pracy podległego zespołu * Znajomość prawa pracy
Oferujemy
Nasz klient oferuje:
* Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i wsparcie profesjonalistów * Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji * Odpowiedzialne i wymagające zadania z dostępem do nowoczesnych narzędzi * Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności * Elastyczne godziny pracy * Prywatną opiekę medyczną * Kartę multisport
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Job details
Location: Wrocław Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.