Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2017.

Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji

Gdynia, pomorskie

AIC S.A.

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynkach międzynarodowych, specjalizującą się w rozwiązaniach dla klientów OEM w dziedzinie wymiany i odzysku ciepła. Produkujemy wysokiej jakości dedykowane wymienniki ciepła ze stali nierdzewnej i tytanu, aktywnie bierzemy udział w światowych projektach badawczych optymalizujących systemy grzewcze w wielu gałęziach przemysłu. Pracując dla nas zetkniesz się z najbardziej innowacyjnymi technologiami oraz ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania.

Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem naszej organizacji oraz stojącym przed nami wyzwaniem zbudowania i zarządzania działem marketingu poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji

Miejsce pracy: Gdynia

 

Osoba, którą zatrudnimy na tym stanowisku będzie odpowiedzialna samodzielne przygotowywanie i realizację zadań związanych z wszelkimi aspektami komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w tym m.in.:

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej i komunikacyjnej: dobór narzędzi, rozwiązań, kanałów komunikacji Pracownikami oraz z klientami i rynkiem.
  • Budowa, wdrażanie oraz nadzorowanie strategii dotyczącej identyfikacji wizualnej spółki; zarządzanie spójnością wizerunkową wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
  • Przygotowywanie uczestnictwa firmy w wystawach branżowych – w tym współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie aranżacji stoiska, przygotowywanie materiałów informacyjnych, broszur, ulotek (w aspekcie merytorycznym i wizualnym).
  • Odpowiedzialność za tworzenie treści i formy broszur, ulotek i innych materiałów wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej, realizacja zadań związanych z dystrybucją przygotowanych materiałów.
  • Zbudowanie oraz późniejsze zarządzanie działem marketingu w tym m.in. budowa strategii funkcjonowania działu w organizacji oraz ustalenie zasad funkcjonowania działu, budowa procesów, procedur.

Nasze oczekiwania:

  • Minimum 6 letnie doświadczenie w obszarach związanych z marketingiem/PR/komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną
  • Mile widziane wykształcenie wyższe w obszarach związanych ze sztuką/marketingiem lub PR
  • Znajomość narzędzi marketingowych (w tym m.in. narzędzia google, content marketing)
  • Praktyczna umiejętność wykorzystywania technik tworzenia tekstów pisanych (edycja tekstu, copywriting)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Wysokie poczucie estetyki
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność, kreatywność, spostrzegawczość – i wszystko to, czym powinien charakteryzować się marketingowiec/specjalista ds. komunikacji

Oferujemy:

  • Bogaty pakiet medyczny dla całej rodziny
  • Pracę w młodym, ambitnym i nastawionym na rozwój zespole
  • Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem w swojej branży
  • Możliwość realizacji ciekawych projektów, dużą swobodę w działaniu
  • Możliwość wpływu na przyszły kształt działu marketingu
  • Pyszną kawę

Prezentacja firmy

Jesteśmy dostawcą unikalnych rozwiązań z zakresu wymiany ciepła produkującym głównie na... rynek amerykański.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / Public Relations , Praca Kadra zarządzająca , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Inne
do góry