Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji
Miejsce pracy: GdyniaJesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynkach międzynarodowych, specjalizującą się w rozwiązaniach dla klientów OEM w dziedzinie wymiany i odzysku ciepła. Produkujemy wysokiej jakości dedykowane wymienniki ciepła ze stali nierdzewnej i tytanu, aktywnie bierzemy udział w światowych projektach badawczych optymalizujących systemy grzewcze w wielu gałęziach przemysłu. Pracując dla nas zetkniesz się z najbardziej innowacyjnymi technologiami oraz ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania.
Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem naszej organizacji oraz stojącym przed nami wyzwaniem zbudowania i zarządzania działem marketingu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji
Miejsce pracy: Gdynia
Osoba, którą zatrudnimy na tym stanowisku będzie odpowiedzialna samodzielne przygotowywanie i realizację zadań związanych z wszelkimi aspektami komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w tym m.in.:
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej i komunikacyjnej: dobór narzędzi, rozwiązań, kanałów komunikacji Pracownikami oraz z klientami i rynkiem.
- Budowa, wdrażanie oraz nadzorowanie strategii dotyczącej identyfikacji wizualnej spółki; zarządzanie spójnością wizerunkową wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Przygotowywanie uczestnictwa firmy w wystawach branżowych – w tym współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie aranżacji stoiska, przygotowywanie materiałów informacyjnych, broszur, ulotek (w aspekcie merytorycznym i wizualnym).
- Odpowiedzialność za tworzenie treści i formy broszur, ulotek i innych materiałów wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej, realizacja zadań związanych z dystrybucją przygotowanych materiałów.
- Zbudowanie oraz późniejsze zarządzanie działem marketingu w tym m.in. budowa strategii funkcjonowania działu w organizacji oraz ustalenie zasad funkcjonowania działu, budowa procesów, procedur.
Nasze oczekiwania:
- Minimum 6 letnie doświadczenie w obszarach związanych z marketingiem/PR/komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną
- Mile widziane wykształcenie wyższe w obszarach związanych ze sztuką/marketingiem lub PR
- Znajomość narzędzi marketingowych (w tym m.in. narzędzia google, content marketing)
- Praktyczna umiejętność wykorzystywania technik tworzenia tekstów pisanych (edycja tekstu, copywriting)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wysokie poczucie estetyki
- Dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność, kreatywność, spostrzegawczość – i wszystko to, czym powinien charakteryzować się marketingowiec/specjalista ds. komunikacji
Oferujemy:
- Bogaty pakiet medyczny dla całej rodziny
- Pracę w młodym, ambitnym i nastawionym na rozwój zespole
- Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem w swojej branży
- Możliwość realizacji ciekawych projektów, dużą swobodę w działaniu
- Możliwość wpływu na przyszły kształt działu marketingu
- Pyszną kawę