Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Kierownik Działu Kontroli Jakości
Miejsce pracy: Częstochowa
Dokładne miejsce pracy: Herby (około 20 km od Częstochowy)
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za politykę jakości w firmie
- Koordynacja projektów dotyczących wprowadzenia, usprawnienia i utrzymania odpowiedniego poziomu jakości produktów
- Kompleksowe zarządzanie Działem Jakości
- Nadzór nad tworzeniem wymagań jakościowych dla nowych procesów
- Rozwój systemów zarządzania jakością
- Prowadzenie audytów jakościowych, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych
- Monitorowanie wyników jakościowych
- Pilnowanie przestrzegania standardów jakościowych obowiązujących w firmie
- Odpowiedzialność za osiąganie prawidłowych wskaźników jakościowych całej firmy, w tym kosztów złej jakości i zadowolenia Klienta
- Odpowiedzialność za poprawę jakości
- Zarządzanie zespołem pracowników (dwie podległe osoby)
- Delegowanie zadań, motywowanie pracowników
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (zarządzanie jakością lub pokrewne)
- Doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku (około 2 lat)
- Umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu ludźmi
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (umożliwiającym swobodną konwersację z Klientem)
- Kreatywność, umiejętność wychodzenia z własną inicjatywą
- Gotowość do sporadycznych, zagranicznych wyjazdów służbowych
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki
- Doświadczenie w przeprowadzaniu audytów jakościowych
- Znajomość systemów ISO
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwszą na okres próbny - 3 miesiące, kolejną na 1 rok, docelowo na czas nieokreślony)
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy w firmie nastawionej na rozwój
- Wynagrodzenie składające się z podstawy (ustalonej na finalnym etapie rozmowy z pracodawcą) i premii kwartalnej (do 30% wynagrodzenia rocznego uzależnionej od wyników)
- Dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna, świadczenia świąteczne, ubezpieczenie grupowe, współfinansowaną kartę Multisport, paczki dla dzieci na Mikołajki i z okazji Dnia Dziecka
- Narzędzia pracy: telefon, laptop
- Samochód służbowy - do wykorzystania na miejscu celem podróży do dostawców czy klientów
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta.
Osoby zainteresowane zapraszamy do składania aplikacji w języku polskim. Nadesłane CV będą rozpatrywane od 11 czerwca 2018.
Numer referencyjny: 22052018/SOS/MK
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.