Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/12/2019.

Opis stanowiska pracy

ZADANIA:

  • dbałość o najwyższą jakość obsługi Klienta w oddziale;
  • odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe oddziału oraz wzrost rentowności;
  • zarządzanie zespołem sprzedażowym;
  • przeprowadzanie procesów rekrutacji oraz nadzór nad regularnością i skutecznością szkoleń dla pracowników;
  • dbałość o prawidłową koordynację pracy zespołu technicznego w tym serwisu w oddziale.

FIRMA OFERUJE:

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie;
  • samochód służbowy również do użytku prywatnego;
  • bogaty pakiet socjalny;
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy;
  • wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy.

Wymagania

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym, mile widzane w strukturze rozproszonej;
  • doświadczenie zawodowe w branży technicznej (warunek konieczny)
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu placówki/ oddziału firmy;
  • wykształcenie wyższe;
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.

 

Prezentacja firmy

IDES Consultants Polska jest firmą doradczą z międzynarodowymi doświadczeniami,... skutecznie działającą na rynku polskim od 1996 roku. Posiadamy Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2015. Jesteśmy Członkiem - Założycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz laureatem Złotego Certyfikatu Przedsiębiorstwo Fair Play. Celem naszego działania jest efektywna współpraca z firmami ukierunkowana na osiąganie sukcesu poprzez dobór wykwalifikowanego personelu, jego dalszy rozwój i wzbogacanie umiejętności zawodowych. W swoich działaniach opieramy się na wieloletnich doświadczeniach międzynarodowych oraz o wypracowane i sprawdzone metody działania w Polsce. Skutecznie rozwiązujemy problemy, niezależnie od wielkości firmy czy też branży, w jakiej ona działa. Skutecznie realizujemy projekty z zakresu rekrutacji, szkoleń, oceny okresowej pracowników, opisów i wartościowania stanowisk pracy, systemów wynagrodzeń, bilansów kompetencji, development center, assessment center. Metody stosowane przez IDES poparte są wieloletnią praktyką i szeroką wiedzą z zakresu doradztwa. Firma IDES zawsze dopasowuje swoje metody do specyfiki i do potrzeb przedsiębiorstwa, ponieważ tylko wtedy przynosi to doskonałe rezultaty i pozwala nam używać Państwa sukcesu jako naszych referencji.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie , Praca Kadra zarządzająca , Praca Top management
do góry