Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0743


Obowiązki:

kierowanie pracą działu gospodarczego SDOO w Chrząstowie, utrzymanie produkcji rolniczej na wysokim poziomie agrotechnicznym, prowadzenie dokumentacji magazynowej, historii pól, kart drogowych, pojazdów, kart pracy, ewidencji zabiegów ochrony roślin, ewidencji stosowania nawozów i innych, sporządzanie wniosków o dopłaty obszarowe, planów nawozowych, wniosków suszowych itp. do różnych instytucji.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • obsługa komputera i maszyn biurowych
  • Prawo jazdy kat. B

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Praktyczna znajomość uprawy roślin rolniczych, umiejętność zarządzania ludźmi, samodzielność, kreatywnośćWykształcenie wyższe lub średnie rolnicze lub pokrewne, mile widziane posiadanie co najmniej 6-letniego stażu pracy w tym co najmniej 3- letniego na stanowisku kierowniczym


Miejsce pracy: 89-100 Chrząstowo 8, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 6

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Weterynaria, Praca Rolnictwo

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi