Numer oferty: StPr/25/1084
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)kierowanie i nadzorowanie pracy Działu Ewidencji i Inżynierii Ruchu w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi;
b) koordynowanie i realizacja powierzonych działowi zadań w sposób zapewniający ich skuteczność i efektywność,
realizacja postanowień Regulaminu Organizacyjnego MZD,
c)informowanie, instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,
d)systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań,
e)uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu;
f)kontrola formalna i rzeczowa realizacji planu budżetu w zakresie działu, w tym również przygotowywanie projektu budżetu w zakresie działu,
g)kontrola, analiz i ocena wyników pracy podwładnych,
h)określanie zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników,
i)inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień, efektywnych metod pracy i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów, w oparciu o analizę ryzyka,
j)przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych, uchwał Rad Okręgów, petycje, informacji publicznych,
k)przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi.
Wykształcenie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,5)kserokopie dodatkowych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacjei umiejętności,6)oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust.1 oraz ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) - załącznik nr 1,7)oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną - załącznik nr 2, 8)zgoda na przetwarzanie danych osobowych związana realizacją procesu rekrutacji - załącznik nr 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń - w terminie do dnia 21 lipca 2025 r. do godz. 1200. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. MZD. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Kierownik działu ewidencji i inżynierii ruchu. O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail.Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - www. mzd.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Grudziądzkiej 159.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.mzd.torun.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.