Zadania / obowiązki:
- Nadzorowanie zespołu Obsługi Klienta we wszystkich kanałach obsługi (maile, telefony, czat) i nadzór nad realiacją zamówień
- Obsługa reklamacji
- Przygotowywanie skryptów rozmów dla pracowników w oparciu o tematy poruszane we wszystkich kanałach obsługi
- Przygotowywanie grafików pracy
- Monitorowanie czasu i efektów pracy pracowników
- Monitorowanie jakości prowadzonych rozmów telefonicznych (odsłuchiwanie) oraz korespondencji e-mailowej - coaching pracowników
- Nadzór nad zakładaniem rachunków bankowych online
Oczekiwania:
- Doświadczenie w dziale sprzedaży - najlepiej w firmie o profilu bankowym
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność planowania
- Umiejętność pracy w grupie
- Chęć rozwoju
- Samodzielność w działaniu
Firma oferuje:
- Elastyczny czas pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w samym centrum miasta (biuro przy ulicy Piotrkowskiej)
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Miłą atmosferę