Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/05/2021.

Opis stanowiska pracy

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie i koordynację pracy Projektantów wnętrz, Specjalisty ds. realizacji programów wykończeniowych, a także za zlecanie prac wykończeniowych, kontrolę budżetów i harmonogramów realizowanych prac.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest wiodący deweloper z branży mieszkaniowej.

Opis stanowiska

  • Zarządzanie i koordynacja prac zespołu Specjalistów (Projektantów wnętrz, Specjalisty ds. realizacji programów wykończeniowych)
  • Odpowiedzialność za sprzedaż i jakość wykonywanych projektów
  • Dbanie o aktualność i atrakcyjność usług projektowych, dostosowanie oferty do bieżących trendów
  • Zlecanie prac wykończeniowych, kontrola budżetów i harmonogramów realizowanych prac
  • Utrzymywanie relacji z dostawcami materiałów i urządzeń wykończeniowych, poszerzanie bazy dostawców
  • Utrzymywanie relacji z wykonawcami, analiza ofert, sporządzanie wycen, podpisywanie umów na wykończenie, kontrola rozliczania prac
  • Przygotowanie projektów aranżacji mieszkań dla Klientów w ramach wsparcia Specjalistów i nadzór nad ich realizacją
  • Obsługa procesu projektowego oraz dbanie o spełnienie wymagań Klientów w tym zakresie

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe - architekt, architekt wnętrz
  • 5 lat doświadczenia w aranżacji wnętrz/ wykańczaniu mieszkań
  • Doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług lub rozwiązań dla Klienta końcowego
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Zainteresowania i wiedza w obszarze bieżących trendów wykończenia i aranżacji wnętrz
  • Wysoka komunikatywność i zdolności interpersonalne pozwalające na efektywną współpracę, zarówno wewnątrz organizacji jak i z dostawcami/podwykonawcami
  • Wysoka kultura osobista i świadomość wagi profesjonalnej obsługi Klienta
  • Znajomość programu SketchUp
  • Prawo jazdy kat. B - warunek konieczny

Oferujemy

  • Atrakcyjne warunki finansowe (UoP lub kontrakt B2B)
  • Możliwość długoletniej współpracy
  • Praca przy realizacjach złożonych i rozpoznawalnych na rynku projektów deweloperskich
  • Możliwość rozwoju kompetencji (m.in. współpraca z doświadczonym zespołem, szkolenia)

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena
do góry