Numer oferty: StPr/25/1343
•nadzór nad funkcjonowaniem działu administracyjno-gospodarczego, opracowywanie harmonogramu czasu pracy podległych pracowników, koordynowanie pracy zespołu;
•organizacja, koordynacja i usprawnianie procesów administracyjnych;
•zarządzanie gospodarką materiałową i wyposażeniem firmy, prowadzenie szczegółowej ewidencji mienia;
•wynajem pomieszczeń, obiektów, sprzętu;
•współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjacja warunków umów;
•kontrola nad utrzymaniem obiektów i infrastruktury (naprawy, przeglądy, konserwacja);
•kontrola nad utrzymaniem czystości i porządku w budynkach i obiektach Instytucji oraz na terenach przyległych;
•opracowywanie i nadzorowanie budżetu działu na bieżąco, współpraca z działem finansowo- księgowym;
•prowadzenie dokumentacji administracyjnej;
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: HAWELAŃSKA 6a, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.mckgorzow.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.