Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/10/2021.

Opis stanowiska pracy

Oferta: 

  • Stabilne zatrudnienie w siedzibie firmy w Szczecinie na umowę o pracę (możliwość pracy hybrydowej)
  • Wynagrodzenie: podstawa + atrakcyjny system motywacyjny - premia wprost proporcjonalna do realizacji założonych celów
  • Praca w zgranym, dynamicznym zespole
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • Szkolenia i stały kontakt z najnowszymi technologiami IT
  • Narzędzia pracy (telefon komórkowy, laptop, rozbudowane stanowisko pracy, samochód służbowy)

Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży rozwiązań infrastrukturalnych IT
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie związanym z branżą IT)
  • Kreatywność, inicjatywa, zaangażowanie oraz zdolności interpersonalne
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Samodzielność w osiąganiu postawionych celów/zadań
  • Bardzo dobra organizacja pracy - zarówno własnej, jak i zespołu
  • Umiejętność właściwego nadawania priorytetów przydzielonym zadaniom
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w dynamicznym zespole
  • Zaawansowana praktyczna znajomość aplikacji pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)
  • Prawo jazdy kat. B poparte praktyką
  • Otwartość i chęć do poznawania nowych technologii IT

Zadania:

  • Ścisła współpraca z zespołem handlowym w procesie sprzedaży
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
  • Przygotowywanie wspólnie z inżynierami koncepcji rozwiązań i prezentacja ich klientom
  • Przygotowanie ofert zgodnie z wymaganiami SIWZ, przygotowywanie zapytań, realizacja zamówień od klientów
  • Bieżąca współpraca z dystrybutorami
  • Aktualizowanie danych w wewnętrznych systemach informatycznych - cykliczne raportowanie wyników i stanu zaawansowania projektów
  • Koordynowanie realizacji umów długoterminowych
  • Współpraca z partnerami/vendorami przy organizacji konferencji

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/10/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry