Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1349


Obowiązki:

1)racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na wyposażenie,
2)prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej oraz pełnej dokumentacji w tym zakresie,
3)przygotowywanie umów i realizacja procedur zakupowych dotyczących zamówień publicznych,
4)kompletowanie, weryfikowanie, ewidencjonowanie, archiwizowanie dokumentacji
obiektów i gruntów oraz nadzór nad należytym przechowywaniem tych dokumentów,
5)inspirowanie działań dotyczących racjonalnej gospodarki nieruchomościami,
6)sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości, pism urzędowych,
7)przygotowanie dokumentacji związanej z eksploatacją nieruchomości,
8)prowadzenie rejestru faktur,
9)obsługa dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej pojazdów służbowych;
10)stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach.

Godziny pracy 7:45-15:45



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie wyższe - obywatelstwo polskie;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;- kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.Wymagania dodatkowe- łatwość nawiązywania kontaktów;- prawo jazdy kategorii B- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;- umiejętność obsługi komputera, m.in. programów pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomości obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel;- zdolności interpersonalne;- komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań;- rzetelność i dokładność;- umiejętność organizacji pracy;- umiejętność radzenia sobie ze stresem;- chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;- dodatkowym atutem będzie doświadczenie z zakresu obsługi i realizacji inwestycji i remontów budowlanych oraz znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych;Oferta pracy skierowana także dla osób z orzeczeniem o st. niepełnosprawności.


Miejsce pracy: Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- Życiorys/CV i list motywacyjny,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do 23.12.2025 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-29A/2025".

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Marketing / PR / Social Media

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi